Axelectric_ Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Ik wist niet zeker waar ik dit moest posten, maar heeft iemand een oplossing voor dit? Mijn IP veranderd de hele tijd, maar dat wil ik niet ivm games. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Reageren
Thundercover Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Dat kan je niet zelf veranderen. Je internetprovider levert jou een vast of wisselend IP-adres. In België is vaak een wisselend IP, maar in Nederland is het wat verdeeld. Enige oplossing is om van provider te wisselen, want je kan je eigen IP anders niet veranderen. Reageren
iefen Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 mss kan je proberen vast ip maken Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Zoals ik in de post boven je zei, kan je dat niet zelf doen. Reageren
Megadreams Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Wij kunnen in onze router zelf kiezen of wij een veranderd of vast IP willen natuurlijk hebben we nu een vast, misschien is dat in jou router ook. Reageren
iefen Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 ja, ik dacht dus van wel omdat ik altijd een spel speelde en een server hoste maar elke dag veranderde de poort dus toen had ik een vast ip gemaakt en toen niet meer dus ik dacht daarom kan het misschien bij dit probleem ook Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Hmm, dan heb je het over het IP van je computer binnen je thuisnetwerk. Dat kan je inderdaad vaststellen bij je router, zodat data dat via een bepaalde poort binnenkomt altijd naar de juiste computer wordt gestuurd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.