Jump to content

Blauw Scherm en opnieuw opstarten


Denniizzz

Recommended Posts

Wanneer ik het speel gaat het vaak goed maar op de punten dat het wat drukker is (veel politie achter je aan hebt bijvoorbeeld) en je wilt een huis binnen lopen om je spel op te slaan, krijg je nadat je je huis binnen loopt kort een blauw scherm, vervolgens start m'n computer opnieuw op.

Zelf heb ik 512 MB werkgeheugen, een 3.2 GHz processor en nieuwe Gforce 1 gb videokaart.

Eigenlijk zou die het gewoon moeten doen aangezien ik ruim de minimale eisen heb.

- Ik heb ook al geprobeerd om alle processen af te sluiten die ik niet nodig heb maar dit zonder succes.

- graphics al op low gezet

- ohja en opnieuw installeren heeft ook geen effect.

- En bijvoorbeeld zwaardere games zoals Call of Duty 4 Modern Warfare doen het wel.

Enig idee hoe dit is te verhelpen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je alleen tijdens dat spel hebt zou het een bug in het spel kunnen zijn wat de graka drivers over vast laat lopen wat tot een BSOD leidt. Je zou nog kunnen kijken of er nieuwere drivers beschikbaar zijn voor je kaartje.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je je PC aangepast (zoals een nieuwe grafische kaart) voor of nadat je GTA SA voor het voor eerst hebt geïnstalleerd? Als je namelijk je PC hebt aangepast na de allereerste installatie zal je handmatig het oude configuratiebestand moeten verwijderen en even een nieuwe moeten aanmaken. Een nieuw configuratiebestand aanmaken doet het spel automatisch nadat de oude is verwijdert.

Verwijder het bestand gta_sa.set in je GTA San Andreas User Files map, die map staat bij je documenten.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je je PC aangepast (zoals een nieuwe grafische kaart) voor of nadat je GTA SA voor het voor eerst hebt geïnstalleerd? Als je namelijk je PC hebt aangepast na de allereerste installatie zal je handmatig het oude configuratiebestand moeten verwijderen en even een nieuwe moeten aanmaken. Een nieuw configuratiebestand aanmaken doet het spel automatisch nadat de oude is verwijdert.

Verwijder het bestand gta_sa.set in je GTA San Andreas User Files map, die map staat bij je documenten.

Nouja ik had hem wel eens eerder geïnstalleerd maar toen is mn pc een keer gecrashed en heb ik de C schijf geformatteerd en windows opnieuw geïnstalleerd. Ik heb inderdaad een nieuwe grafische kaart gekocht maar deze is denk nu 2 weken oud en volledig geupdate.

Ik had ook aan een paar maatjes van me gevraagd en die zeiden dat ze er 95 % zeker van waren dat het me werkgeheugen is.

256 MB minimaal is VRIJE geheugen zeiden ze en ik heb 512 MB totaal. als je alleen al windows draait gebruikt ie al de helft dus het kan zijn dat tijdens het spelen mijn werkgeheugen te vol raakt.

sowieso bedankt voor de reactie :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...