Soulreaver Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Ik heb sinds gister TBoGT gekocht voor ps3 gewoon multiplayer kunnen doen. Maar als ik nu online wil gaan staat er connecting to game provider en zegt hij dat het niet lukt. Ja ik ben gewoon aangemeldt op het psn. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Ik heb sinds gister TBoGT gekocht voor ps3 gewoon multiplayer kunnen doen. Maar als ik nu online wil gaan staat er connecting to game provider en zegt hij dat het niet lukt. Ja ik ben gewoon aangemeldt op het psn. Hier hadden we gisteren toen we met de LibertyKillerZ een meeting hadden ook last van... Weet niet wat de oorzaak is. Reageren
Soulreaver Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Ik heb sinds gister TBoGT gekocht voor ps3 gewoon multiplayer kunnen doen. Maar als ik nu online wil gaan staat er connecting to game provider en zegt hij dat het niet lukt. Ja ik ben gewoon aangemeldt op het psn. Hier hadden we gisteren toen we met de LibertyKillerZ een meeting hadden ook last van... Weet niet wat de oorzaak is. Tot nu toe is dit spel nog nie zo goed aangezien hij ook vaak vast hangt -.- Bewerkt: 21 april 2010 door Soulreaver Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.