Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Hoi, ik zit bij de mailing list van Rockstar Games voor informatie, maar onderaan de mail staat: "This email is being sent to you from Rockstar Games, 622 Broadway, NY, NY 10012 (646)-536-2842" Heb ik opgezocht op google maps, maar bij huisnummer 622 zit de winkel Best Buy. Zit Rockstar Games hier boven? Zo ja: vandaar dat ze LC zo goed konden maken, en baseren op NY. Bewerkt: 21 april 2010 door Alexxxxxxxxxx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Dit heeft niks te maken met gta iv, maar ja. Heb je zeker weten de goede coördinaten ingevoerd? Bewerkt: 21 april 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Ze zitten op Broadway 622 New york, dus dan typ je dat in in google maps. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Het spel is wel gemaakt in Rockstar North, Edinburgh jongen... daarbij bestaat er iets als internet waardoor ook echt op de locatie zijn niet zo'n grote rol speelt. Ze hebben toch ook SA en VC kunnen makjen zonder een onderbdrijf te hebben in Miami, LA, San Fransisco of Las Vegas . Bewerkt: 21 april 2010 door Hearv94 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Ehm... Ik kwam er net achter dat dat gebouw Take Two Interactive is. Niet Rock* Games. Bewerkt: 21 april 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Het is een winkel toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Wat is een winkel? Take Two Interactive? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Wat ik op google maps zie: Best buy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) De ingang zit rechts naast de Best Buy (grijze glazen deur). EDIT: Hier nog een externe link op flickr waar staat dat ze op de 4e verdieping zitten. Bewerkt: 22 april 2010 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Maken ze daar de games? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Ik denk eerder administratie e.d. Voor games zullen ze wel een groter pand hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Zoal ik al zei zitten daar de uitgevers, Take Two Interactive (Correct me if I'm wrong) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2010 Zoal ik al zei zitten daar de uitgevers, Take Two Interactive (Correct me if I'm wrong) T2 is wel een compleet ander bedrijf dan R* hoor, van oorsprong dus... Ach elk bedrijf start wel klein... in een appartementje in NY . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.