Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Hoi, ik ben bij het middelste eiland in de storyline, maar ik heb nogsteeds niet de achievement: Off The Boat gehaald. Hoe kan dit? Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Je zou eigenlijk deze archievement al gehaald moeten hebben na de eerste missie : The Cousins Bellic Misschien heb je dit niet gezien tijdens de eerste missie? Reageren
Fezz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Misschien had je toen een offline-account. Reageren
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Heb je de Achievement patch van IV wel gedownload? Reageren
Mythbuster Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Hoe het kan staat hierboven al.. Hoe je hem toch wil krijgen? Gewoon nieuwe game starten, eerste missie uitspelen en evt.(geen idee waarom je het zou willen) in een ander slot saven, en dan verder gaan met je game waar je mee bezig bent Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Dat had ik al gedaan, ik ben nu bij het 2e eiland. Maar ik ben er achter gekomen hoe je hem voltooid: ik keek nooit het hele filmpje af en dat moet wel :$ Reageren
PrioX Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Ik geloof dat het niet uit maakt of je het filmpje af kijkt op niet. Misschien heb je IV opnieuw gestart(New Game) Als je dan de missie voor de 2e keer doet krijg je geen achievement meer omdat je de missie al een keer hebt gedaan en dus de achievement al hebt. Kijk anders eerst tussen je IV achievements misschien heb je hem al Reageren
Fezz Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Die cutscene heeft er niks me te maken. Die zorgt er niet voor dat je die achievement krijgt. Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Jawel, ik had eerst de cutscene overgeslagen van in het huis, en toen verder gaan spelen: geen achievement. Nu heb ik niet ingelogd (bij LIVE) in het begin waardoor mijn savegames niet worden geladen, maar terwijl het spel aan het laden was heb ik ingelogd. Ik heb het hele filmpje gekeken van in het huis en toen ontgrendeld. Dus het is me nu gelukt. Reageren
Fezz Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) Nee, luister nu naar mij. Het gaat om de missie zelf. Niet de cutscene. het is gewoon toeval. Bewerkt: 22 april 2010 door dji-unit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.