Jump to content

Achievement: Let Sleeping Rockstars Lie


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Schiet een willekeurig iemand neer in MP en de kans is groot dat je hem krijgt. Je moet namelijk iemand van R* neerhalen, óf iemand die deze trophie al heeft.

Aangezien dit zich als een virus verspreid heeft, is de kans erg groot dat je hem dus al bij je 1e kill heb. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het ook dat als iemand de achievement al heeft dat jij hem neerschiet en dat je hem dan ook krijgt?

Hoe kan dit, want diegene is toch geen ontwikkelaar van R*?

Lees Sentasi's post eens goed door. Diegene die de Achievment heeft is dus 'besmet', en als jij iemand killt die besmet is dan krijg jij de trophie. En bijna heeft zoals al gezegd die trophie dus je hoeft niet lang te zoeken naar iemand die hem heeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zeg ik, je krijgt hem ook als je iemand neerschiet die deze trophie/achievement al heeft.

De beschrijving is "You killed a Rockstar in Multiplayer" geloof ik, uit m'n hoofd. Een "Rockstar" is dus iemand van R*, of iemand die deze trophie/achievement al heeft.

Het begon heel klein, me dunkt alleen door R* medewerkers neer te schieten, waardoor je die trophie krijgt. Als je iemand neerschiet die deze trophie/achievement al heeft, krijg jij hem ook. Steeds meer mensen kregen die trophie, dus de kans is groot dat je hem bij je 1e kill al krijgt. Je hoeft dus niet persé een R* medewerker neer te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt het net. Iedereen die een Rock* developer heeft gedood krijgt een achievement. iedereen die iemand met deze achievement heeft gedood, krijgt deze achievement. Ze zijn dan geen developer van rock*.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij zegt het net. Iedereen die een Rock* developer heeft gedood krijgt een achievement. iedereen die iemand met deze achievement heeft gedood, krijgt deze achievement. Ze zijn dan geen developer van rock*.

:( Als ik een bericht wil plaatsen zegt hij dat ik 30 seconden moet wachten, maar ondertussen heeft ie hem toch geplaatst. Dus ik ga wachten en ik probeer hem opnieuw te posten. Doet ie het. Heb ik 2 keer gepost.

Zag de vorige posts niet door dezelfde fout :(

Bewerkt: door dji-unit
Link to comment
Delen op andere websites

En als je hem per se wil halen door een Rockstar medewerker neer te knallen:

Add een van de GwRockstar1 t/m GwRockstar16 aan je games for windows live friends list, of PlayRockstar1 t/m PlayRockstar17 aan je PS3 friendslist, óf van de Xbox, maar daarvan weet ik de gamertags niet...

Dat gedaan hebbend, check je wanneer ze GTA spelen.

Op de Rockstar website staat rechts een lijst met vaak bekeken of belangrijke onderwerpen, waaronder de Multiplayer Events lijst van April t/m juni. Link: Multiplayer Events April-June klik!... Door mee te doen aan een van de events(voor jou console) krijg je wel een keer de kans om een Rockstar Games medewerker te vermoorden.

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

En als je hem per se wil halen door een Rockstar medewerker neer te knallen:

Add een van de GwRockstar1 t/m GwRockstar16 aan je games for windows live friends list, of PlayRockstar1 t/m PlayRockstar17 aan je PS3 friendslist, óf van de Xbox, maar daarvan weet ik de gamertags niet...

Dat gedaan hebbend, check je wanneer ze GTA spelen.

Op de Rockstar website staat rechts een lijst met vaak bekeken of belangrijke onderwerpen, waaronder de Multiplayer Events lijst van April t/m juni. Link: Multiplayer Events April-June klik!... Door mee te doen aan een van de events(voor jou console) krijg je wel een keer de kans om een Rockstar Games medewerker te vermoorden.

die gaan kwaad worden :D:D:D

Bewerkt: door danny24
Link to comment
Delen op andere websites

Die kreeg ik ook. De eerste keer dat ik multiplayer ranked match deed en de eerste keer dat ik iemand doodschoot in MP kreeg ik geen zombie-pak. Die ik niet aan kan doen omdat ik TBoGT speelde, en geen IV

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...