kelwin Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Hallo allemaal, ik werd ziek van de politie dus ik zocht een mod waardoor de politie verdween, dus ik installeerde de mod en ging spelen. nu vind ik het saai en zag helaas dat ik de gemodde peds.ide NIET ge-bachupt had. Dus is mijn vraag: kan iemand alsjeblieft de originele peds.ide uploaden. Het bestandje staat in: Grand Theft Auto IV/common/data bij voorbaat dank. Kelwin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Vraag dit eens in het modificatie-forum. Daar helpen ze je. En welke versie van peds.ide? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Vraag dit eens in het modificatie-forum. Daar helpen ze je. En welke versie van peds.ide? de nieuwste: patch 6 of 1.0.6.0 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kelwin Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 bedankt voor je hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Ik was vergeten dat ik gta iv nog op m'n harde schijf had staan. Klik opnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.