K1pc0rn Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) ik krijg een error zodat ik iets niet kan verwijderen maar hoe kan ik dit dan ooit verwijderen? en moet dat Windows Mail en Windows Journal op je computer blijven of kan dat geen kwaad als ik het verwijder? Bewerkt: 21 april 2010 door lennart1995 Reageren
Sprunk Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Heb je administrator rechten op de map? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Heb je administrator rechten op de map? als hij dat vraagt druk ik op doorgaan en dan druk ik op toestaan en dan krijg ik die error Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Als je een programma wilt verwijderen dan moet je niet doen door de map te verwijderen maar via het configuratiescherm > Programma's > Programma's en onderdelen. Want als je het verwijderd door de map te verwijderen dan blijven er nog allerlei dingen in je register en andere locaties van het programma over. Windows Mail is een programma om je mail te bekijken, is de vervanger van Outlook. Je kan dit programma gewoon verwijderen Windows Journal is een programma/toevoeging waarmee je in bijvoorbeeld msn handgeschreven berichten kan schrijven, je kan dit programma ook gewoon verwijderen. Dat je ze niet kan verwijderen heeft waarschijnlijk te maken dat een of meerdere programma's/bestanden geopend zijn. Er zijn hier tooltjes voor, maar je kan ze beter op de andere manier verwijderen. Als het om andere mappen gaat die je niet kan verwijderen dan moet je kijken of een of meerde bestanden niet is geopend. Bewerkt: 21 april 2010 door BC7 Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Maar bij mij staat hij niet in de lijst. en Windows Mail etc. staan ook niet in de lijst mag ik daarvan gwn de map verwijdern? Bewerkt: 21 april 2010 door lennart1995 Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Maar bij mij staat hij niet in de lijst. en Windows Mail etc. staan ook niet in de lijst mag ik daarvan gwn de map verwijdern? De 2 programma's vallen onder: Windows live essentials Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Maar bij mij staat hij niet in de lijst. en Windows Mail etc. staan ook niet in de lijst mag ik daarvan gwn de map verwijdern? De 2 programma's vallen onder: Windows live essentials en waar moet dat dan weer staan (srry ben noob:P) Reageren
Crypteq Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 en waar moet dat dan weer staan (srry ben noob:P) configuratiescherm > Programma's > Programma's en onderdelen. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) en waar moet dat dan weer staan (srry ben noob:P) configuratiescherm > Programma's > Programma's en onderdelen.http://img412.imageshack.us/img412/5249/programmasenonderdelen.png maar bij mij staat er alleen in dat rijtje als ik het wil verwijderen ''Messenger'' hoe kan dat ? Bewerkt: 21 april 2010 door Thundercover Reageren
Flitskikker Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Windows Mail en Windows Journal zijn Windows-onderdelen. Je moet dus "Windows-onderdelen toevoegen/verwijderen" kiezen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.