Liberty4Life Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Hallo, Ik heb sinds vandaag Episodes From Liberty City, Maar als ik het opstart krijg ik een error namelijk deze: TEXP70 Ik weet wat deze error betekent. Ik kon eerst gewoon GTA 4 spelen maar nu niet meer. (zonder update. Na een update kreeg ik ook weer TEXP70) Ik heb DirectX opnieuw geinstalleerd. Ik heb mijn Drivers geupdate. Mijn PC is sterk genoeg om hem te kunnen draaien. Kan iemand helpen? Alvast bedankt Reageren
Fezz Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Dan is er geen andere oplossing. Probeer hem eens opnieuw te installeren en dan niet te updaten? Kijken of hij dan werkt? Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Post je specs eens, om het zeker te weten dat je PC het aan kan... Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Mischien heeft het met een trainer te maken (kweet niet of je die gebruikt?) Reageren
Fezz Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) Ik ken niet veel trainers, en hij heeft het spel net en hij heeft het nog niet eens kunnen spelen. En die error-code heeft niks te maken met een trainer, maar met de drivers en de videokaart. Update je driver eens opnieuw. Bewerkt: 22 april 2010 door dji-unit Reageren
Sunnysteffie Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Geplaatst: 18 juni 2010 (bewerkt) Hallo, Ik heb sinds vandaag Episodes From Liberty City, Maar als ik het opstart krijg ik een error namelijk deze: TEXP70 Ik weet wat deze error betekent. Ik kon eerst gewoon GTA 4 spelen maar nu niet meer. (zonder update. Na een update kreeg ik ook weer TEXP70) Ik heb DirectX opnieuw geinstalleerd. Ik heb mijn Drivers geupdate. Mijn PC is sterk genoeg om hem te kunnen draaien. Kan iemand helpen? Alvast bedankt Hoe heb je dat probleem van die error TEXP70 opgelost ? Want ik heb hetzelfde probleem Ik probeer hem te installeren op een Acer Aspire 7715 laptop xx Bewerkt: 18 juni 2010 door Sunnysteffie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.