Jump to content

Tlad Collectors item/Was it worth it?


Anton van Hussel

Recommended Posts

Hallo gtaers en no-lifers

[spoiler alert!!!]

ik heb al een tijdje geleden the lost and damned missie collectors item gedaan, maar ik krijg het SMSje van Jim dat ik naar hem toe moet komen voor Was it worth it niet.

ik heb al best veel random dingen gedaan, 20 keer slapen voor de 6 uur verschil, beetje no-lifen en de politie neerknallen maar nog steeds niets. als het aan mijn stats ligt: ik heb 50 gangwars gedaan, 2 bikethefts, 0 races, 0 stubbs dirty laundry en 9 seagulls. ik heb alle random characters ontmoet en iets van 1000 keer gecheat.

[Einde Spoiler]

waar kan dit aan liggen?

Bewerkt: door Anton van Hussel
Link to comment
Delen op andere websites

ik probeer nu te luchthockeyen met hem, maar telekns als ik bij de hockeytafel kom krijg ik geen melding ofzo om te luchthockeyen, en het gaat ook niet automatisch.

dus hoe luchthockey ik op de PC???

Link to comment
Delen op andere websites

ik probeer nu te luchthockeyen met hem, maar telekns als ik bij de hockeytafel kom krijg ik geen melding ofzo om te luchthockeyen, en het gaat ook niet automatisch.

dus hoe luchthockey ik op de PC???

Volgens mij kan je niet Air Hockey spelen op TLAD. Probeer is iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

ik probeer nu te luchthockeyen met hem, maar telekns als ik bij de hockeytafel kom krijg ik geen melding ofzo om te luchthockeyen, en het gaat ook niet automatisch.

dus hoe luchthockey ik op de PC???

Volgens mij kan je niet Air Hockey spelen op TLAD. Probeer is iets anders.

Waarom is het dan toch een activiteit? en ik lees van allerlei mensen dat ze zo goed zijn in luchthockey en alles.

en het is verplicht voor 100% om 1 keer te winnen met luchthockey

Link to comment
Delen op andere websites

ik probeer nu te luchthockeyen met hem, maar telekns als ik bij de hockeytafel kom krijg ik geen melding ofzo om te luchthockeyen, en het gaat ook niet automatisch.

dus hoe luchthockey ik op de PC???

Volgens mij kan je niet Air Hockey spelen op TLAD. Probeer is iets anders.

Waarom is het dan toch een activiteit? en ik lees van allerlei mensen dat ze zo goed zijn in luchthockey en alles.

en het is verplicht voor 100% om 1 keer te winnen met luchthockey

Is dat niet voor TBoGT? Ik weet het niet zeker, maar probeer iets anders.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik heb dat luchthockey maar afgeblazen door van een brug te springen en dood te gaan, toen wilde ik jim bellen en bij elk van zijn opties kreeg ik de "Im buzy being abused by the wife". nu ging ik drinken met terry en clay want ik dacht dat jim er wel bij zou zijn, maar nee.

wat nu???????????????????????

[edit] ik starte nu een gangwar, maar daar was jim ook al niet meer bij. hij was nu vervangen door een standaard lost biker

Bewerkt: door Anton van Hussel
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, Airhockey is geintroduceerd in TLaD ;). Als je dicht bij de tafel gaat staan zou er dit moeten verschijnen: "Druk op (knop) om te Airhockeyen".

en dat is nou net wat ik niet krijg

[editje] ik heb nu in me eentje geluchthockeyd en dat lukte (ik hebverloren maar toch)maar als ik jim bel krijg ik geen reactie, en als ik terry of clay bel dan is jim er niet bij

Bewerkt: door Anton van Hussel
Link to comment
Delen op andere websites

ik probeer nu te luchthockeyen met hem, maar telekns als ik bij de hockeytafel kom krijg ik geen melding ofzo om te luchthockeyen, en het gaat ook niet automatisch.

dus hoe luchthockey ik op de PC???

Volgens mij kan je niet Air Hockey spelen op TLAD. Probeer is iets anders.

Waarom is het dan toch een activiteit? en ik lees van allerlei mensen dat ze zo goed zijn in luchthockey en alles.

en het is verplicht voor 100% om 1 keer te winnen met luchthockey

Airhockey moet je inderdaad een keer hebben gedaan met één van je vrienden. De vrienden die worden bedoeld, dus degene waar je mee kan airhockeyen, zijn Terry en Clay.

Link to comment
Delen op andere websites

maar hoe nu dan?

nu ik niets meer met jim kan doen, moet ik dan gewoon wachten op dat smsje?

edit: ik heb ju net het SMSje gehad, bedankt voor al jullie hulp jongens

Bewerkt: door Anton van Hussel
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

My link

Hallo gtaers en no-lifers

[spoiler alert!!!]

ik heb al een tijdje geleden the lost and damned missie collectors item gedaan, maar ik krijg het SMSje van Jim dat ik naar hem toe moet komen voor Was it worth it niet.

ik heb al best veel random dingen gedaan, 20 keer slapen voor de 6 uur verschil, beetje no-lifen en de politie neerknallen maar nog steeds niets. als het aan mijn stats ligt: ik heb 50 gangwars gedaan, 2 bikethefts, 0 races, 0 stubbs dirty laundry en 9 seagulls. ik heb alle random characters ontmoet en iets van 1000 keer gecheat.

[Einde Spoiler]

waar kan dit aan liggen?

Leesbovenstaande link maar door, vooral de bij ''Tips''

Bewerkt: door Danny13091994
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...