Jump to content

Hydra


nino.g

Recommended Posts

Ik snap iets niet over de wapens van een hydra. Als je (ik speel op pc) op de 0-toets druk vuurt ie gewoon raketten af, maar als ik op de linkermuisknop druk komt er een of ander vaag knipperend ding uit de onderkant vallen, waar niks mee gebeurt en uiteindelijk gewoon verdwijnt. Weet iemand waar die dingen voor zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat denk ik dus niet... het is mij ook best onduidelijk waar die Flashlight voor dient, of hij zou kunnen worden gebruikt om 's nachts iets mee aan te duiden. Misschien zou er ooit een missie zijn geplant geweest waar je een Hydra meost volgen door die Flashlights te volgen en dat ze daarom die functie er in hadden gestoken... maar meer kan ik er niet over zeggen. Het blijft voor mij ook iets raar, hij heeft ook helemaal geen enkele interactie met de omgeving...

@De 2 boven mij: ah nu je het zegt, dat heb ik ooit wel ergens geezen... maar ja, ik wist het toch niet meer hoor :7 .

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...