Jump to content

Nieuwe laptop Exoit!


Exoit

Recommended Posts

Budget: Maximaal 900 euro!!!!!

Doel: Mogelijk een beetje gamen, veel internetten, photoshoppen (veel) en veel InDesign (Voor werkstukken).

Desktop of laptop: laptop

Merk pc of samengesteld: /

Benodigde randapparatuur: Niks

Besturingssysteem: Mac OSX of Windows

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: /

Voorkeuren voor merk ATi/NVIDIA of AMD/Intel: /

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: /

Extra koeling (voor overklokken)?: /

Ik zou erg graag een MacBook kopen, maar als jullie iets veel beters weten voor de prijs, dan ben ik misschien nog om te praten! ;)

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Exoit!

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.xxodd.nl/...ikel&ID=483&e=1

Als je ergens nog W7 hebt liggen, kun je 'm nog beter maken.

  • Intel Core i5 520M (2,40GHz/2,93GHz, 3MB)
  • 4GB DDR3 geheugen (2x 2GB)
  • 500GB SATA harde schijf 5400RPM (8Mb cache)
  • DVD-CD +/- brander
  • Windows 7 Home Premium (64 bit)

Komt op €930,-. En dit merk is echt goed te vertrouwen. Ik heb er zelf ook een en er is nog helemaal niks mis mee. Zonder W7 komt het uit op €820,- dus kun je een wat betere processor pakken. Ik ben van mening dat XXODD het beste merk voor laptops is. Zelf samenstellen en een goede kwaliteit. Voor dezelfde prestaties bij Apple of HP of Dell moet je echt flink wat dieper gaan graaien. En ga je voor een 320GB HDD komt het op precies €900,-

Bewerkt: door Gijsso
Link to comment
Delen op andere websites

http://www.xxodd.nl/...ikel&ID=483&e=1

Als je ergens nog W7 hebt liggen, kun je 'm nog beter maken.

  • Intel Core i5 520M (2,40GHz/2,93GHz, 3MB)
  • 4GB DDR3 geheugen (2x 2GB)
  • 500GB SATA harde schijf 5400RPM (8Mb cache)
  • DVD-CD +/- brander
  • Windows 7 Home Premium (64 bit)

Komt op €930,-. En dit merk is echt goed te vertrouwen. Ik heb er zelf ook een en er is nog helemaal niks mis mee. Zonder W7 komt het uit op €820,- dus kun je een wat betere processor pakken. Ik ben van mening dat XXODD het beste merk voor laptops is. Zelf samenstellen en een goede kwaliteit. Voor dezelfde prestaties bij Apple of HP of Dell moet je echt flink wat dieper gaan graaien. En ga je voor een 320GB HDD komt het op precies €900,-

Ik heb thuis nog windows 7 liggen, dus kan ik flink besparen!

Ik zou eens even een kijkje nemen :D.

Edit: Wat voor een videokaart zit erin?

Bewerkt: door Exoit
Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Wat voor een videokaart zit erin?

Eentje van Intel denk ik, dus gamen kan je niet echt daarop.

http://www.azerty.nl/1-1239-253424/asus-n61ja-jx046x-core-i5-2-.html

Deze is wel een goede: ook i5, 4 gig ram, 500gig HDD en een leuke HD5730 videokaart waarmee je toch nog een aantal games kan spelen.

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Intergrated bij de i5, dus ik denk niet echt dat je daar veel van kan verwachten. Ga je een stapje hoger qua model, kom je een ATi Radeon HD 4570 tegen. Dan met dezelfde processor, 4GB DDR3 RAM en 500 GB 5400 rpm en zonder W7 kom je op €907,-. Fijn dat je nog W7 hebt liggen, want anders was het nog flink wat duurder.

http://www.xxodd.nl/...ikel&ID=467&e=1

Edit: Nou, XXODD kan niet tegen die ASUS op :puh:

Bewerkt: door Gijsso
Link to comment
Delen op andere websites

En daarbij is XXODD veel duurder..

Ik heb deze week zelf veeel site's afgespeurd naar goeie laptops en XXODD is echt duurder ;)

Maar nog steeds stukken goedkoper dan Dell, HP of Apple. De grote 3 als het gaat op laptops.

Link to comment
Delen op andere websites

Apple wordt volgens mij niet zoveel verkocht omdat ze eigenlijk te duur zijn en omdat mensen graag windows willen 'want dat klinkt bekend'. Feit blijft dat qua voormgeving de Apple notebooks de mooiste zijn.

Ik zou gewoon lekker voor die Asus gaan. Mijn persoonlijke ervaring met Asus is dat ze zeer goede en degelijke laptops maken. Ook in veel onafhankelijke tests komt Asus meestal als één van de betere uit de bus. Het is dan niet zo'n groot merk als bijvoorbeeld Acer, maar de kwaliteit is stukken beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Fixed. ;)

Nou, bedankt hoor!

Als je voortaan weer zulke onbelangrijke dingen kwijt moet kun je me beter even PM'en, want deze post van jou heeft ook niemand wat aan.

Nou sorry hoor, ik wijs je er gewoon op dat de vormgeving van een notebook niet als 'mooi' of 'lelijk' bestempeld kan worden omdat dat gewoon een kwestie van smaak is. De post die ik zojuist van jou gequote heb kon je ook net zo goed aan me PM-en. Dat geld overigens ook voor deze post maargoed.

Link to comment
Delen op andere websites

De volgende keer graag zelf het goede voorbeeld geven als je iemand anders erop wijst dat per PB beter is. Discussie over vormgeving kan dus verder over PB, al valt over smaak natuurlijk niet te twisten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...