.Levi. Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Het heeft even geduurd voordat we van start konden gaan met een nieuwe SOTM. Uiteindelijk zijn er drie leden geweest die een signature (thema Stock) hebben ingezonden. Jongens, bedankt voor jullie inzending! Ik wens de heren veel succes tijdens deze battle en mag de mooiste signature 1 maand lang als header boven aan het Graphics forum komen te hangen. Bekijk hier hen gemaakte signatures! Stemmen gaat als volgt: [b]Naam:[/b] (kandidaat) [b]Waarom:[/b] (niet verplicht) Good luck fellas.
Kryziek Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Naam: xLogiCx Waarom: Lekker rustig en toch ruig , kleine effecten mooie gedaan en leuke render. EDIT: Ik werd gelinkt naar de post van de olypische spelen Of ik scrolde perongeluk precies naar die post Bewerkt: 22 april 2010 door Kryziek
Isic Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Naam: LSDesign Waarom: Vind idee en uitvoering wel leuk.
xLogiCx Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Naam: TomHagen Waarom: Paar poses van snowboarders, logo op de achtergrond en lekker duidelijk en simpel de naam. de rest vind ik allemaal een beetje vaag Volgens mij reageer je op de verkeerde Sig >>> Door .Levi.: Goed gezien. Pb naar hem toegestuurd.<<<
BoerBanaan Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Naam: TomHagen Waarom: Vind ze allemaal niet zo mooi, maar deze vind ik toch het mooist
.Levi. Geplaatst: 25 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Naam: xLogiCx Waarom: Jouw signature geeft naar mijn mening de meest pakkende uitstraling weer. Weliswaar ietwat weinig boeiende effecten, maar het geheel is niet slecht. Ik had persoonlijk het lijntje onder Venom weggelaten en denk ik ook een andere font genomen, iets moderner/dunner. Succes nog.
goudewup Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Naam: TomHagen Waarom: Jouw signature geeft een warme, en tegelijkertijd stoere uitstraling.
KJF Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Naam: xLogiCx Waarom: Zijn sig geeft meer weer dat er wat werk in zit. Ook al zit dat in de andere sigs ook wel wordt dat niet goed weergegeven. Wel zouden ze allemaal wat meer effecten kunnen gebruiken.
Royboow Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 Naam: xLogiCx Waarom: Ik vind deze sig mooi rustig en er zitten wat leuke effecten in, het lijntje onder de tekst vind ik perosoonlijk wat minder uitgevoerd.
.Levi. Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2010 En de winnaar is geworden, xLogiCx! Gefeliciteerd met je overwinning kerel. Jouw ingezonden signature komt zo snel mogelijk 1 maand lang als header boven aan het Graphics forum te hangen.
Recommended Posts