Jump to content

[GFX] Corona Challenge - Stemtopic

Corona Challenge - Stemtopic  

17 leden hebben gestemd

1. 1. Wie heeft volgens jou het beste design gemaakt?

• Kloep
      10
    • Goudewup
      7

Recommended Posts

Geplaatst:

Corona Challenge

Deadline tot 15 mei! - Voor meer informatie zie Commercial Touch.

In dit topic komen alle ingezonden designs te staan. Na de deadline zal er een poll worden toegevoegd om te kunnen stemmen op je favoriete deelnemer. Reacties naast het stemmen in de poll zijn uiteraard welkom in het topic.

Jullie hebben nog even de tijd om iets in elkaar te knutselen. Gebruik je fantasie, laat je inspireren, zet de puntjes op de 'i' en inleveren maar!

Laat zien wat jij voor elkaar kan krijgen als het gaat om Corona!

Deelnemers:

Deelnemer 1. Kloep

post-1925-1271873233,61.png

Klik voor een grotere versie!

Deelnemer 2. goudewup

post-1925-1271956829,37.png

Klik voor een grotere versie!

• 4 weken later...
Geplaatst:

Time's up! Helaas heeft de Corona Challenge maar twee deelnemers weten te trekken. Wie van beide heren wint? Stem in de poll op je favoriet! Reacties zijn natuurlijk toegestaan.

Stemmen t/m 31 mei

Geplaatst:

Moeilijk, Moeilijk. Ik heb toch gekozen voor die van goudewup, maar het zat zeer dicht bij elkaar!

Geplaatst:

Die van goudewup is wat simpel. Die van Kloep is wat dat betreft mooier, jammer dat de fles ook verkleurd is. Valt me van beide een beetje tegen dat er verder helemaal geen tekst in zit. Toch een beetje de boodschap die je mist.

Ik stem toch op Kloep.

Geplaatst:

Ik stem op Kloep, de details zijn mooi. En het etiket is ook met mooie letters gedaan.

Stem gaat naar Kloep.

Geplaatst:

Mijn vote gaat naar Kloep. Voornamelijk vanwege de belichting (highlights) die ik er meer uit vind springen. Beide ontwerpen zien er goed uit, die van goudewup is qua effecten (met name het bovenste gedeelte) alleen iets te eentonig in vergelijking met die van Kloep, vandaar mijn keuze.

Succes heren.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ook deze challenge is geëindigd en we hebben een winnaar! Het ging er hier wat spannender aan toe dan bij de Sunglass challenge. Jullie waren als tegenstanders behoorlijk aan elkaar gewaagd en de smaken waren duidelijk verdeeld aan de stemmen te zien.

Met paar punten verschil wist Kloep toch de overwinning te pakken! Gefeliciteerd, hierbij verdien je ook terecht 3 punten voor in de Ranking!

Houdt het Commercial Touch topic in de gaten voor aankomende challenges!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...