danny24 Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 kun iemand mijn helpen bij cath the bus want als ik met een vrouw gedans hebt zonder fouten breng hij mijn naar toillete en daarna is die weg volgens youtube moet je op de zelfde plaats nog is met een groepje mensen dansen en hoe moet ik dat doen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Foutloos dansen dus. Waarom doet niemand de Dance Tutorial zeg... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Foutloos dansen dus. Waarom doet niemand de Dance Tutorial zeg... kan daarna met een groepje mensen dansen ? en 3 keer hold lukt niemand Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Wat een onzin. Ik kan het ook. Gewoon L2 en R2 gebruiken wanneer aangegeven. En je moet altijd een andere (tegenovergestelde) move doen. Tijdens Hold moet je die positie houden en L2 en R2 dus gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Ik krijg de achievement ook niet. Ik doe kennelijk iets fout. Ik heb in Maisonette9 die cirkel volgedanst en ben toen met die vrouw in het toilet gegaan. Daarna ben ik naar Hercules gegaan en daar ook de cirkel vol gedanst. Vervolgens kwam er nog een soort dans waarbij iedereen dezelfde moves deed. Ik moest op bepaalde knoppen drukken als die op het scherm kwamen. Nadat dat gedaan was stond er onder in beeld: 'The bus stop is now complete'. Maar ik heb de achievement niet gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Big Boss, in Hercules heb je het goed gedaan. Maar je moet ook The Bus Stop doen in Maisonette . Zoals de Achievement/Trohpy al zegt moet je in beide clubs de Bus Stop doen. met die vrouw een vluggertje doen op het toilet is de Bus Stop dus niet... Bewerkt: 21 april 2010 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 21 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2010 Ik krijg de achievement ook niet. Ik doe kennelijk iets fout. Ik heb in Maisonette9 die cirkel volgedanst en ben toen met die vrouw in het toilet gegaan. Daarna ben ik naar Hercules gegaan en daar ook de cirkel vol gedanst. Vervolgens kwam er nog een soort dans waarbij iedereen dezelfde moves deed. Ik moest op bepaalde knoppen drukken als die op het scherm kwamen. Nadat dat gedaan was stond er onder in beeld: 'The bus stop is now complete'. Maar ik heb de achievement niet gehad. als je foutloos danst kun daarna met een groepje dansen ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.