Jump to content

Achievements : cath the bus TBoGT

danny24

Recommended Posts

kun iemand mijn helpen bij cath the bus want als ik met een vrouw gedans hebt zonder fouten breng hij mijn naar toillete en daarna is die weg volgens youtube moet je op de zelfde plaats nog is met een groepje mensen dansen en hoe moet ik dat doen ?

Delen op andere websites

Ik krijg de achievement ook niet. Ik doe kennelijk iets fout.

Ik heb in Maisonette9 die cirkel volgedanst en ben toen met die vrouw in het toilet gegaan.

Daarna ben ik naar Hercules gegaan en daar ook de cirkel vol gedanst. Vervolgens kwam er nog een soort dans waarbij iedereen dezelfde moves deed. Ik moest op bepaalde knoppen drukken als die op het scherm kwamen.

Nadat dat gedaan was stond er onder in beeld: 'The bus stop is now complete'. Maar ik heb de achievement niet gehad.

Delen op andere websites

Big Boss, in Hercules heb je het goed gedaan. Maar je moet ook The Bus Stop doen in Maisonette ;). Zoals de Achievement/Trohpy al zegt moet je in beide clubs de Bus Stop doen. met die vrouw een vluggertje doen op het toilet is de Bus Stop dus niet...

Bewerkt: door Cuban Gangster
Delen op andere websites

Ik krijg de achievement ook niet. Ik doe kennelijk iets fout.

Ik heb in Maisonette9 die cirkel volgedanst en ben toen met die vrouw in het toilet gegaan.

Daarna ben ik naar Hercules gegaan en daar ook de cirkel vol gedanst. Vervolgens kwam er nog een soort dans waarbij iedereen dezelfde moves deed. Ik moest op bepaalde knoppen drukken als die op het scherm kwamen.

Nadat dat gedaan was stond er onder in beeld: 'The bus stop is now complete'. Maar ik heb de achievement niet gehad.

als je foutloos danst kun daarna met een groepje dansen ?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...