vice infernusX Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Ik speel TLaD de laatste tijds steeds vaker daarom wil ik graag een sig met het TLaD stijltje Type: Signature Stijl: TLaD Grootte: gewoon 500 x 150 Voorbeeld: Klik Tekst: Get Lost Rand: Kleine zwarte rand om de buitenkant Kleuren: - Render (optioneel): - Extra (optioneel): de achtergrond moet in Alderney zijn, Johnny achtervolgd door de politie met zonnig weer net zoals in de voorbeeld
Kloep Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 (bewerkt) Komt eraan. EDIT: Heb wat speciale dingen met de tekst geprobeerd, roep maar of het was is. Als je iets veranderd wilt zien, is dat uiteraard mogelijk. Bewerkt: 21 april 2010 door Kloep
vice infernusX Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) Komt eraan. EDIT: Heb wat speciale dingen met de tekst geprobeerd, roep maar of het was is. Als je iets veranderd wilt zien, is dat uiteraard mogelijk. Ik vind hem wel goed, alleen wil ik liever een andere lettertype en kleur bij de tekst "Get lost". Het moet niet te flitsend zijn maar ook niet te somber. Ik wil ook graag mijn naam erbij wel graag met het lettertype en kleur die je voor de tekst "Get lost" hebt gebruikt Bewerkt: 22 april 2010 door vice infernusX
vice infernusX Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Nice Ik vind hem perfect zo
Recommended Posts