Jump to content

GTA IV Update Nvidia


ricco-john-deere

Recommended Posts

Als dat nodig zou zijn zou GTA IV daar zelf wel melding van maken. En ik vertrouw niks dat niet door R* gemaakt is als het om updates gaat, met een goede reden.

R* maakt geen drivers, alleen NVidia en ATI doen het, overigens staan er op die site die hij geeft alleenmaar links naar de NVidia website.

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

http://de.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads_de.html

Ik heb een update gevonden... waarvoor dient de update eigenlijk? en is het nodig om hem te installeren?

Groeten

>>> Door Jacky-2007: In dit forum past je vraag nóg beter. :tu: <<<

dat is een hele oude update

voor een nieuwe update moet je hier zijn

http://www.nvidia.com/Download/index5.aspx?lang=en-us

dan kijkt de site wat voor video kaart je hebt je hoeft niks aan te passen gewoon downloaden

want toen ik de driver update daar deet werkte IV veel beter

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Als dat nodig zou zijn zou GTA IV daar zelf wel melding van maken. En ik vertrouw niks dat niet door R* gemaakt is als het om updates gaat, met een goede reden.

R* maakt geen drivers, alleen NVidia en ATI doen het, overigens staan er op die site die hij geeft alleenmaar links naar de NVidia website.

Daarom heeft CG het ook over updates, en niet over drivers.

Overigens loopt iedereen hem doodleuk te adviseren dat hij op de NVidia site moet zoeken naar de nieuwste updates, maar dat feestje gaat niet door als hij een ATi grafische kaart heeft. Dus; wat voor grafische kaart heb je? (Flitskikker Infotool downloaden)

Link to comment
Delen op andere websites

Als dat nodig zou zijn zou GTA IV daar zelf wel melding van maken. En ik vertrouw niks dat niet door R* gemaakt is als het om updates gaat, met een goede reden.

R* maakt geen drivers, alleen NVidia en ATI doen het, overigens staan er op die site die hij geeft alleenmaar links naar de NVidia website.

Daarom heeft CG het ook over updates, en niet over drivers.

Overigens loopt iedereen hem doodleuk te adviseren dat hij op de NVidia site moet zoeken naar de nieuwste updates, maar dat feestje gaat niet door als hij een ATi grafische kaart heeft. Dus; wat voor grafische kaart heb je? (Flitskikker Infotool downloaden)

Wij dachtten dat hij een Nvidia kaart heeft, want in de hoofdpost geeft hij een link naar Nvidia drivers.

Link to comment
Delen op andere websites

Wij dachtten dat hij een Nvidia kaart heeft, want in de hoofdpost geeft hij een link naar Nvidia drivers.

Voor hetzelfde geld denkt hij dat NVidia de updates van GTA IV maakt of iets in die richting, en aangezien hij had aangegeven niet te weten waar de updates voor waren, denk ik niet dat hij weet wat NVidia precies is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...