Mkb122 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Waarom gebruik je niet de edit knop om al je codes in te plaatsen? (BTW: Allemaal heel goede code's!) Ik weet niet hahahahaha.. Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 (bewerkt) Dit returnt de name van de speler stock GetName(playerid) { new name[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME); return name; } Dit verzend lege berichten naar alle spelers (argument lines zijn het aantal lege berichten die er moeten worden verzonden) stock ClearChatForAll(lines)for(new i;i<lines:i++)SendClientMessageToAll(0x000000," "); Dit verzend lege berichten naar 1 speler (argument lines zijn het aantal lege berichten die er moeten worden verzonden) stock ClearChatForPlayer(playerid,lines)for(new i;i<lines:i++)SendClientMessage(playerid,0x000000," "); Bijvoorbeeld: if(!strcmp(cmdtext,"/clearchat",true)) { new lines = strval(strtok(cmdtext,idx)); if(!lines)return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,"USAGE: /clearchat [lines]"); if(IsPlayerAdmin(playerid))ClearChatForAll(lines); else ClearChatForPlayer(playerid,lines); return 1; } Dit verzend x aantal lege berichten naar iedereen als de speler die /clearchat doet een admin is, zoniet dan worden er x aantal lege berichten naar hem alleen verzonden. PS: Hier kun je er nog veel vinden: Klik Klik Klik Klik Bewerkt: 23 april 2010 door GTAguillaume Reageren
Remcconen Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 *gift script* */saveme* Bijde niet vrijstaand, dus niet bruikbaar voor elk script en voor iedereen. Reageren
Mkb122 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 *gift script* */saveme* Bijde niet vrijstaand, dus niet bruikbaar voor elk script en voor iedereen. Deze zeker weten wel:D public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); new deathreason[32]; if(reason == 0) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Fists");} if(reason == 1) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Brass Knuckles");} if(reason == 2) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Golf Stick");} if(reason == 3) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Cop Stick");} if(reason == 4) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Knife");} if(reason == 5) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Baseball Bat");} if(reason == 6) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Shovel");} if(reason == 7) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Pool Cue");} if(reason == {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Katana");} if(reason == 9) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Chainsaw");} if(reason == 10){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Dildo");} if(reason == 11){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Small Vibrator");} if(reason == 12){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Large Vibrator");} if(reason == 13){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Vibrator");} if(reason == 14){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Flowers");} if(reason == 15){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Cane");} if(reason == 16){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Grenade");} if(reason == 17){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Smoke Grenade");} if(reason == 18){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Molotov Cocktail");} if(reason == 19){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Vehicle Weapon");} if(reason == 20){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Hydra Flare");} if(reason == 21){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Jetpack");} if(reason == 22){format(deathreason, sizeof(deathreason), "9mm");} if(reason == 23){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Silenced 9mm");} if(reason == 24){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Desert Eagle");} if(reason == 25){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Shotgun");} if(reason == 26){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Sawnoff Shotgun");} if(reason == 27){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Combat Shotgun");} if(reason == 28){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Micro SMG");} if(reason == 29){format(deathreason, sizeof(deathreason), "MP5");} if(reason == 30){format(deathreason, sizeof(deathreason), "AK-47");} if(reason == 31){format(deathreason, sizeof(deathreason), "M4");} if(reason == 32){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Tec-9");} if(reason == 33){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Rifle");} if(reason == 34){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Sniper Rifle");} if(reason == 35){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Rocket Launcher");} if(reason == 36){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Rocket Launcher");} if(reason == 37){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Flamethrower");} if(reason == 38){format(deathreason, sizeof(deathreason), "(Hunter) Minigun");} if(reason == 39){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Backpack Bomb");} if(reason == 40){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Detonator");} if(reason == 41){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Spraycan");} if(reason == 42){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Fire Extinguisher");} if(reason == 43){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Camera");} if(reason == 44){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Nightvision Goggles");} if(reason == 45){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Infrared Goggles");} if(reason == 46){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Parachute");} if(reason == 47){format(deathreason, sizeof(deathreason), "!>>> Unknown 47 <<<!");} if(reason == 48){format(deathreason, sizeof(deathreason), "!>>> Unknown 48 <<<!");} if(reason == 49){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Vehicle");} if(reason == 50){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Helicopter Blades");} if(reason == 51){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Explosion");} if(reason == 52){format(deathreason, sizeof(deathreason), "!>>> Unknown 52 <<<!");} if(reason == 53){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Drowned");} if(reason == 54){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Splat");} if(reason == 55){format(deathreason, sizeof(deathreason), "!>>> Unknown 55 <<<!");} if(reason == 255){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Died");} return 1; } Hiermee laat je zien Rechts midden in het beeld hoe Person de andere persoon kilt en de namen, SOMMIGE REASONS Zijn niet bekend, voor de rest hoef je dit alleen maar te plakken, Reageren
Freaksken Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Deze zeker weten wel:D Waarom doe je zo moeilijk? public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); return 1; } Dit is al genoeg hoor, hij zoekt zelf de deathreason. Reageren
Mkb122 Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Deze zeker weten wel:D Waarom doe je zo moeilijk? public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); return 1; } Dit is al genoeg hoor, hij zoekt zelf de deathreason. Dat ziet er proffesioneler uit:P Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 Deze zeker weten wel:D Waarom doe je zo moeilijk? public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason) { SendDeathMessage(killerid, playerid, reason); return 1; } Dit is al genoeg hoor, hij zoekt zelf de deathreason. Dat ziet er proffesioneler uit:P die lijst is er voor dat je dat niet hoeft te doen aniewai: ontopic iets leuks gevonde met defines #define CMD(%1) if(!strcmp(cmdtext,%1,true)) CMD("/hoi") { SendClientMessage(playerid,0xffffffAA,"hoi"); return 1; } en zo kan je eindeloos gaan.. Reageren
Freaksken Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Geplaatst: 26 april 2010 die lijst is er voor dat je dat niet hoeft te doen Je hebt die lijst niet nodig Moet ik het anders nog een keer heerhalen. Reageren
powerkip96 Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Zo staat dat in Future-RolePlaying-Game Script : FRPG Reageren
penait1 Geplaatst: 7 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2010 http://www.gtaforum.nl/topic/116101-afk-en-back-system-gemaakt-door-penait1/ Dit scriptje nog leuk misschien? Iets uitgebruider Afk en Back systeem... >>> Door VWO-er: Het is niet nodig om zulke oude topics te bumpen met alleen reclame voor je eigen script..<<< Reageren
penait1 Geplaatst: 8 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2010 (bewerkt) Sorry :$ Niet gelezen dat het via PB moest... Bewerkt: 8 oktober 2010 door penait1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.