Jump to content

Handige scripts voor je server!


Recommended Posts

Geplaatst:

Waarom gebruik je niet de edit knop om al je codes in te plaatsen? (BTW: Allemaal heel goede code's!)

Ik weet niet :puh: hahahahaha..

Geplaatst: (bewerkt)

Dit returnt de name van de speler

stock GetName(playerid)
{
       new name[MAX_PLAYER_NAME];
       GetPlayerName(playerid,name,MAX_PLAYER_NAME);
       return name;
}

Dit verzend lege berichten naar alle spelers (argument lines zijn het aantal lege berichten die er moeten worden verzonden)

stock ClearChatForAll(lines)for(new i;i<lines:i++)SendClientMessageToAll(0x000000," ");

Dit verzend lege berichten naar 1 speler (argument lines zijn het aantal lege berichten die er moeten worden verzonden)

stock ClearChatForPlayer(playerid,lines)for(new i;i<lines:i++)SendClientMessage(playerid,0x000000," ");

Bijvoorbeeld:

if(!strcmp(cmdtext,"/clearchat",true))
{
new lines = strval(strtok(cmdtext,idx));
if(!lines)return SendClientMessage(playerid,0xFF0000AA,"USAGE: /clearchat [lines]");
if(IsPlayerAdmin(playerid))ClearChatForAll(lines);
else ClearChatForPlayer(playerid,lines);
return 1;
}

Dit verzend x aantal lege berichten naar iedereen als de speler die /clearchat doet een admin is, zoniet dan worden er x aantal lege berichten naar hem alleen verzonden.

PS: Hier kun je er nog veel vinden:

Bewerkt: door GTAguillaume
Geplaatst:

*gift script*

*/saveme*

Bijde niet vrijstaand, dus niet bruikbaar voor elk script en voor iedereen.

Geplaatst:

*gift script*

*/saveme*

Bijde niet vrijstaand, dus niet bruikbaar voor elk script en voor iedereen.

Deze zeker weten wel:D

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);

   new deathreason[32];
   if(reason == 0) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Fists");}
if(reason == 1) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Brass Knuckles");}
if(reason == 2) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Golf Stick");}
if(reason == 3) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Cop Stick");}
if(reason == 4) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Knife");}
if(reason == 5) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Baseball Bat");}
if(reason == 6) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Shovel");}
if(reason == 7) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Pool Cue");}
if(reason ==  {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Katana");}
if(reason == 9) {format(deathreason, sizeof(deathreason), "Chainsaw");}
if(reason == 10){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Dildo");}
if(reason == 11){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Small Vibrator");}
if(reason == 12){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Large Vibrator");}
if(reason == 13){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Vibrator");}
if(reason == 14){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Flowers");}
if(reason == 15){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Cane");}
if(reason == 16){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Grenade");}
if(reason == 17){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Smoke Grenade");}
if(reason == 18){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Molotov Cocktail");}
if(reason == 19){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Vehicle Weapon");}
if(reason == 20){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Hydra Flare");}
if(reason == 21){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Jetpack");}
if(reason == 22){format(deathreason, sizeof(deathreason), "9mm");}
if(reason == 23){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Silenced 9mm");}
if(reason == 24){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Desert Eagle");}
if(reason == 25){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Shotgun");}
if(reason == 26){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Sawnoff Shotgun");}
if(reason == 27){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Combat Shotgun");}
if(reason == 28){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Micro SMG");}
if(reason == 29){format(deathreason, sizeof(deathreason), "MP5");}
if(reason == 30){format(deathreason, sizeof(deathreason), "AK-47");}
if(reason == 31){format(deathreason, sizeof(deathreason), "M4");}
if(reason == 32){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Tec-9");}
if(reason == 33){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Rifle");}
if(reason == 34){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Sniper Rifle");}
if(reason == 35){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Rocket Launcher");}
if(reason == 36){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Rocket Launcher");}
if(reason == 37){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Flamethrower");}
if(reason == 38){format(deathreason, sizeof(deathreason), "(Hunter) Minigun");}
if(reason == 39){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Backpack Bomb");}
if(reason == 40){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Detonator");}
if(reason == 41){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Spraycan");}
if(reason == 42){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Fire Extinguisher");}
if(reason == 43){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Camera");}
if(reason == 44){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Nightvision Goggles");}
if(reason == 45){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Infrared Goggles");}
if(reason == 46){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Parachute");}
if(reason == 47){format(deathreason, sizeof(deathreason), "!>>> Unknown 47 <<<!");}
if(reason == 48){format(deathreason, sizeof(deathreason), "!>>> Unknown 48 <<<!");}
if(reason == 49){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Vehicle");}
if(reason == 50){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Helicopter Blades");}
if(reason == 51){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Explosion");}
if(reason == 52){format(deathreason, sizeof(deathreason), "!>>> Unknown 52 <<<!");}
if(reason == 53){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Drowned");}
if(reason == 54){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Splat");}
if(reason == 55){format(deathreason, sizeof(deathreason), "!>>> Unknown 55 <<<!");}
if(reason == 255){format(deathreason, sizeof(deathreason), "Died");}
return 1;
}

Hiermee laat je zien Rechts midden in het beeld hoe Person de andere persoon kilt en de namen,

SOMMIGE REASONS Zijn niet bekend,

voor de rest hoef je dit alleen maar te plakken,

Geplaatst:

Deze zeker weten wel:D

Waarom doe je zo moeilijk?

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
   return 1;
}

Dit is al genoeg hoor, hij zoekt zelf de deathreason.

Geplaatst:

Deze zeker weten wel:D

Waarom doe je zo moeilijk?

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
   return 1;
}

Dit is al genoeg hoor, hij zoekt zelf de deathreason.

Dat ziet er proffesioneler uit:P

Geplaatst:

Deze zeker weten wel:D

Waarom doe je zo moeilijk?

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
   SendDeathMessage(killerid, playerid, reason);
   return 1;
}

Dit is al genoeg hoor, hij zoekt zelf de deathreason.

Dat ziet er proffesioneler uit:P

die lijst is er voor dat je dat niet hoeft te doen :puh:

aniewai: ontopic

iets leuks gevonde met defines :)

#define CMD(%1) if(!strcmp(cmdtext,%1,true))

CMD("/hoi")
{
SendClientMessage(playerid,0xffffffAA,"hoi");
return 1;
}

en zo kan je eindeloos gaan..

Geplaatst:

die lijst is er voor dat je dat niet hoeft te doen :puh:

Je hebt die lijst niet nodig :duh: Moet ik het anders nog een keer heerhalen.

  • 5 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...