Jump to content

[GFX] Sunglass Challenge - Stemtopic

Sunglass Challenge - Stemtopic  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Wie heeft volgens jou het beste design gemaakt?

• Cabyon
      0
    • TomHagen
      0
    • Traser
      1
    • -Matthijs-
      15

Recommended Posts

Geplaatst:

Sunglass Challenge

Deadline tot 15 mei! - Voor meer informatie zie Commercial Touch.

In dit topic komen alle ingezonden designs te staan. Na de deadline zal er een poll worden toegevoegd om te kunnen stemmen op je favoriete deelnemer. Reacties naast het stemmen in de poll zijn uiteraard welkom in het topic. Iets inleveren voor de Sunglass Challenge kan nog altijd!

Deelnemers:

Deelnemer 1. Cabyon

nqbhmu.png

Klik voor een grotere versie!

Deelnemer 2. TomHagen

29lzt5v.png

Deelnemer 3. Traser

trasersunglassupload.jpg

Deelnemer 4. -Matthijs-

dgqplc.png

• 4 weken later...
Geplaatst:

It's time! Vier leden hebben de afgelopen weken kans gezien om een design te maken voor de Sunglass Challenge. Stem in de poll op je favoriet! Reacties zijn natuurlijk toegestaan.

Stemmen t/m 31 mei

Geplaatst:

Cabyon en TomHagen vielen bij mij als eerste 2 af.

Die van Traser vind ik iets te donker. Ook de aandacht trekt mij niet direct naar de zonnebril, wat wel de bedoeling was. Dit is door Matthijs beter uitgevoerd, vandaar dat deze mijn stem krijgt. :)

Geplaatst:

Ik vond die van TomHagen en Traser niet zo geweldig dus daarom was ik aan het twijfelen tussen Cabyon en -Matthijs- ze zijn allebei heel mooi en een mooi voorbeeld van reclame, maar dan heb ik toch gekozen voor -Matthijs want hij heeft net dat extra wat ik mis bij Cabyon.

Maar KUTGW Cabyon. ;)

Geplaatst:

Ik vind die van -Matthijs- er echt uitspringen! Die is echt geweldig. Die van TomHagen en Traser vind ik eigenlijk niets, en die van -Matthijs- was toch het mooist.

Geplaatst:

Vote gaat naar -Matthijs-. Jouw ontwerp ligt erg dicht bij mijn stijl en smaak. Je kan goed zien dat er veel werk is in gestoken. Photomanips spreken mij altijd aan en ik weet hoe lastig en vermoeiend het kan zijn om iets goed tot zijn recht te krijgen. Leuk idee en goed opgezet. Verder vind ik die van Traser ook erg mooi ogen alleen had ik graag meer gezien.

Succes nog allemaal!

• 2 weken later...
Geplaatst:

Het stemmen is alweer voorbij helaas. Alhoewel, volgens mij werd de wedstrijd door een persoon behoorlijk gedomineerd tijdens het stemmen. Onze -Matthijs- wist met zijn inzending maar liefst 15 stemmen voor zich te winnen tegenover 1 stem die aan Traser is gegeven.

Het is duidelijk dat -Matthijs- zich een terechte winnaar mag noemen van deze challenge. Hij heeft er werkelijk alles aan gedaan om zo origineel mogelijk de challenge in te stappen en dat is hem gelukt! Omdat je eerste bent geworden van deze challenge verdien je 3 punten voor in de ranking! Gefeliciteerd met je overwinning kerel.

Houdt het Commercial Touch topic in de gaten voor aankomende challenges!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...