goudewup Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Daar was ik weer En dit keer heb ik een planeet meegenomen. Ik heb hem gemaakt volgens deze tutorial, en toen zelf nog wat mee gespeeld. Gebruikte stockphoto's: deze en deze Rate & Respect? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 21 april 2010 Rapport Geplaatst: 21 april 2010 Respect man! Kei mooi gemaakt! Als je die helemaal zelf hebt gemaakt is dit echt mooi. Alleen toch een tip: het is heel erg donker... Je ziet bijna niks, alleen de onderkant. Misschien een tip om de rest ook wat lichter te maken? Met dit verdien je in ieder geval een 9/10! Reageren
goudewup Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Als ik de schaduw kleiner zou maken zou iedereen zien dat de textuur er best raar uit ziet Reageren
Royboow Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Respect man! Kei mooi gemaakt! Als je die helemaal zelf hebt gemaakt is dit echt mooi. Alleen toch een tip: het is heel erg donker... Je ziet bijna niks, alleen de onderkant. Misschien een tip om de rest ook wat lichter te maken? Met dit verdien je in ieder geval een 9/10! Het is juist de bedoeling dat je maar 1 kant ziet, ik heb ook zon tut gevolgd (maar dan in Photoshop Creative) en ik had dezelfde look OT: Erg mooi gemaakt, leuke stocks uitgekozen en mooi uitgewerkt. als je de textuur niet mooi vind moet je er iets anders mee doen, mss kleurtje veranderen of een andere kiezen. dt geeft direct een ander effect KUTGW! Royboow Reageren
goudewup Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Zo als ie nu is is de textuur wel goed, maar op de andere kant van de planeet zaten allemaal rare dingen Ohja, bedankt Reageren
Casss Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Ik vind het juist wel goed dat de planeet half verdwenen is! Lekker realistisch Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Ik vind hem mooi geworden! Over de planeet zelf heb ik geen opmerkingen, alleen de sterren vind ik niet echt realistisch. 9/10 Reageren
goudewup Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2010 De sterren stonden niet in de tut dus die heb ik ff snel van internet geplukt :$ Reageren
Twister24 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Ik zou de planeet iets verder laten doorlopen, want de schaduw is iets te overheersend! En ik zou de planeet wat donkerder maker! Ik zou het in ieder geval niet kunnen! Bravo Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Ik vind hem mooi geworden! Over de planeet zelf heb ik geen opmerkingen, alleen de sterren vind ik niet echt realistisch. 9/10 Ik ben het hier helemaal mee eens, volgens mij bestaan er geen blauwe sterren. De planeet is heel mooi! En het groene op de planeet maakt het ook realistischer: 8.5! Reageren
Flokkert Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Mooi gemaakt, Maar ik vind het jammer dat je maar een klein stukje van de planeet ziet. Verder mooi gemaakt! 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.