Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Daar was ik weer :)

En dit keer heb ik een planeet meegenomen.

Ik heb hem gemaakt volgens deze tutorial, en toen zelf nog wat mee gespeeld.

Gebruikte stockphoto's: deze en deze

Rate & Respect? _O_

post-118702-1271880678,14.png

Geplaatst:

Respect man!thumbsup2.gif Kei mooi gemaakt! Als je die helemaal zelf hebt gemaakt is dit echt mooi.yep.gif Alleen toch een tip: het is heel erg donker... Je ziet bijna niks, alleen de onderkant.emo.gif Misschien een tip om de rest ook wat lichter te maken?knipoog.gif Met dit verdien je in ieder geval een 9/10!Applaus.gif

Geplaatst:

Respect man!thumbsup2.gif Kei mooi gemaakt! Als je die helemaal zelf hebt gemaakt is dit echt mooi.yep.gif Alleen toch een tip: het is heel erg donker... Je ziet bijna niks, alleen de onderkant.emo.gif Misschien een tip om de rest ook wat lichter te maken?knipoog.gif Met dit verdien je in ieder geval een 9/10!Applaus.gif

Het is juist de bedoeling dat je maar 1 kant ziet, ik heb ook zon tut gevolgd (maar dan in Photoshop Creative) en ik had dezelfde look

OT:

Erg mooi gemaakt, leuke stocks uitgekozen en mooi uitgewerkt. als je de textuur niet mooi vind moet je er iets anders mee doen, mss kleurtje veranderen of een andere kiezen. dt geeft direct een ander effect

KUTGW!

Royboow

Geplaatst:

Zo als ie nu is is de textuur wel goed, maar op de andere kant van de planeet zaten allemaal rare dingen :engel:

Ohja, bedankt :)

Geplaatst:

Ik vind hem mooi geworden! Over de planeet zelf heb ik geen opmerkingen, alleen de sterren vind ik niet echt realistisch.

9/10

Geplaatst:

Ik zou de planeet iets verder laten doorlopen, want de schaduw is iets te overheersend! En ik zou de planeet wat donkerder maker!

Ik zou het in ieder geval niet kunnen! Bravo :klap:

Geplaatst:

Ik vind hem mooi geworden! Over de planeet zelf heb ik geen opmerkingen, alleen de sterren vind ik niet echt realistisch.

9/10

Ik ben het hier helemaal mee eens, volgens mij bestaan er geen blauwe sterren. :D De planeet is heel mooi! En het groene op de planeet maakt het ook realistischer: 8.5!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...