Jump to content

hoe maak je een mod foor GTA SA

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo,

ik wil al graag mods voor mijn gta maken bijv. wapens auto's vliegtuigen en helikpters enz.

maar kan iemand mij helpen?

heb je er een programmaatje voor nodig of niet?

ik accepteer je hulp heel erg!

alvast bedankt MVG,

GTAisgang

Geplaatst: (bewerkt)

hallo,

ik wil al graag mods voor mijn gta maken bijv. wapens auto's vliegtuigen en helikpters enz.

maar kan iemand mij helpen?

heb je er een programmaatje voor nodig of niet?

ik accepteer je hulp heel erg!

alvast bedankt MVG,

GTAisgang

Bekijk het master tutorial topic en open geen onnodige topics...

>>> Door Beagle: Dit is geen onnodig topic; als ik het me goed herinner heb jij ook een aantal van zulke topics.<<<

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Hoor wie het zegt *kuch*.

Het ligt eraan wat voor Mods je wilt gaan maken :). Zoek de Tutorial's eens door en maak je keuze nadat je alles eens geprobeerd hebt ;).

Geplaatst: (bewerkt)

zoals ik het lees wil je gaan modellen

programma's die je daarvoor kan gebruiken zijn:

-zmodeller

-3ds max

-gmax

-sketchup pro

voor auto's word meestal zmodeller gebruikt ik weet alleen niet of je daarvoor moet betalen

3ds max is een duur programma maar je kan er echt heel veel mee met kam's script kan je alles importeren en exporteren

gmax lijkt veel op 3ds max maar is gratis en minder uitgebreid, het bevat ook veel bugs waardoor mods niet goed werken

sketchup pro is makkelijk om te gebruiken en via 3ds max of gmax kan je je gemaakte objecten ingame zetten

verder kijk wat rond bij tutorials in de master tutorial list en dan kom je er vanzelf wel achter

succes :tu:

Gr. Ron

Bewerkt: door keessie
Geplaatst:

voor auto's word meestal zmodeller gebruikt ik weet alleen niet of je daarvoor moet betalen

3ds max is een duur programma maar je kan er echt heel veel mee met kam's script kan je alles importeren en exporteren

gmax lijkt veel op 3ds max maar is gratis en minder uitgebreid, het bevat ook veel bugs waardoor mods niet goed werken

sketchup pro is makkelijk om te gebruiken en via 3ds max of gmax kan je je gemaakte objecten ingame zetten

Niet helemáál waar, GMax bevat niet meer bugs dan 3DS Max, het is alleen minder uitgebreid. De meeste auto's worden ook gewoon gemodelled met 3DS Max, maar omdat Zmodeller een stuk simpeler is en een ingebouwde import/export functie heeft wordt die meer gebruikt door modders dan door andere. Pas op als je SketchUp gebruikt: het kan heel erg handig zijn, maar je hebt veel ervaring nodig er mee als je het juiste effect ingame wil.

Geplaatst:

Niet helemáál waar, GMax bevat niet meer bugs dan 3DS Max, het is alleen minder uitgebreid. De meeste auto's worden ook gewoon gemodelled met 3DS Max, maar omdat Zmodeller een stuk simpeler is en een ingebouwde import/export functie heeft wordt die meer gebruikt door modders dan door andere. Pas op als je SketchUp gebruikt: het kan heel erg handig zijn, maar je hebt veel ervaring nodig er mee als je het juiste effect ingame wil.

ik heb sketchup en zmodeller geprobeert maar hetlukt me niet? :-(

• 3 weken later...
Geplaatst:

nou ik heb het model gemaakt ik heb hem opgeslagen als txd bestand en als ik hem in gta sa zet en ik gebruik de car spawner dan staat er helemaal geen auto (zonder mijn mod wel)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...