GTAisgang Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 hallo, ik wil al graag mods voor mijn gta maken bijv. wapens auto's vliegtuigen en helikpters enz. maar kan iemand mij helpen? heb je er een programmaatje voor nodig of niet? ik accepteer je hulp heel erg! alvast bedankt MVG, GTAisgang Reageren
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) hallo, ik wil al graag mods voor mijn gta maken bijv. wapens auto's vliegtuigen en helikpters enz. maar kan iemand mij helpen? heb je er een programmaatje voor nodig of niet? ik accepteer je hulp heel erg! alvast bedankt MVG, GTAisgang Bekijk het master tutorial topic en open geen onnodige topics... >>> Door Beagle: Dit is geen onnodig topic; als ik het me goed herinner heb jij ook een aantal van zulke topics.<<< Bewerkt: 22 april 2010 door Beagle Reageren
Nissan Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Hoor wie het zegt *kuch*. Het ligt eraan wat voor Mods je wilt gaan maken . Zoek de Tutorial's eens door en maak je keuze nadat je alles eens geprobeerd hebt . Reageren
keessie Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) zoals ik het lees wil je gaan modellen programma's die je daarvoor kan gebruiken zijn: -zmodeller -3ds max -gmax -sketchup pro voor auto's word meestal zmodeller gebruikt ik weet alleen niet of je daarvoor moet betalen 3ds max is een duur programma maar je kan er echt heel veel mee met kam's script kan je alles importeren en exporteren gmax lijkt veel op 3ds max maar is gratis en minder uitgebreid, het bevat ook veel bugs waardoor mods niet goed werken sketchup pro is makkelijk om te gebruiken en via 3ds max of gmax kan je je gemaakte objecten ingame zetten verder kijk wat rond bij tutorials in de master tutorial list en dan kom je er vanzelf wel achter succes Gr. Ron Bewerkt: 22 april 2010 door keessie Reageren
Beagle Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 voor auto's word meestal zmodeller gebruikt ik weet alleen niet of je daarvoor moet betalen 3ds max is een duur programma maar je kan er echt heel veel mee met kam's script kan je alles importeren en exporteren gmax lijkt veel op 3ds max maar is gratis en minder uitgebreid, het bevat ook veel bugs waardoor mods niet goed werken sketchup pro is makkelijk om te gebruiken en via 3ds max of gmax kan je je gemaakte objecten ingame zetten Niet helemáál waar, GMax bevat niet meer bugs dan 3DS Max, het is alleen minder uitgebreid. De meeste auto's worden ook gewoon gemodelled met 3DS Max, maar omdat Zmodeller een stuk simpeler is en een ingebouwde import/export functie heeft wordt die meer gebruikt door modders dan door andere. Pas op als je SketchUp gebruikt: het kan heel erg handig zijn, maar je hebt veel ervaring nodig er mee als je het juiste effect ingame wil. Reageren
GTAisgang Geplaatst: 25 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2010 voor auto's word meestal zmodeller gebruikt ik weet alleen niet of je daarvoor moet betalen 3ds max is een duur programma maar je kan er echt heel veel mee met kam's script kan je alles importeren en exporteren gmax lijkt veel op 3ds max maar is gratis en minder uitgebreid, het bevat ook veel bugs waardoor mods niet goed werken sketchup pro is makkelijk om te gebruiken en via 3ds max of gmax kan je je gemaakte objecten ingame zetten Niet helemáál waar, GMax bevat niet meer bugs dan 3DS Max, het is alleen minder uitgebreid. De meeste auto's worden ook gewoon gemodelled met 3DS Max, maar omdat Zmodeller een stuk simpeler is en een ingebouwde import/export functie heeft wordt die meer gebruikt door modders dan door andere. Pas op als je SketchUp gebruikt: het kan heel erg handig zijn, maar je hebt veel ervaring nodig er mee als je het juiste effect ingame wil. ik heb sketchup en zmodeller geprobeert maar hetlukt me niet? Reageren
Beagle Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 En de belangrijke vraag: wat lukt niet? Reageren
GTAisgang Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 nou ik heb het model gemaakt ik heb hem opgeslagen als txd bestand en als ik hem in gta sa zet en ik gebruik de car spawner dan staat er helemaal geen auto (zonder mijn mod wel) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.