Twister24 Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Type: Wallpaper Stijl: Modern Grootte: 1600 x 1200 Voorbeeld: KZo'n plaatje, maar dan een volledig te zien vliegtuig + uitgeknipt op een mooie achtergrond. Tekst: - Rand: Mag van 1 of 2 pixels, maar hoeft niet. Kleuren: Wat ermee te maken heeft Render (optioneel): - Extra (optioneel): Graag mooie effecten op de achtergrond.
Twister24 Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) Is dit iets? Nou, nee... Die heb ik nu al, maar die vind ik te saai. Er moeten wat mooie effecten bij en alles... Dat soort shit. Lees hoofdpost. Bewerkt: 22 april 2010 door Twister24
Djmaddox Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Is dit iets? Nou, nee... Die heb ik nu al, maar die vind ik te saai. Er moeten wat mooie effecten bij en alles... Dat soort shit. Lees hoofdpost. Ik heb gewoon gedaan wat er in de hoofpost stond: Type: Wallpaper Check Stijl: Modern Check Grootte: 1600 x 1200 Check Voorbeeld: KZo'n plaatje, maar dan een volledig te zien vliegtuig + uitgeknipt op een mooie achtergrond. Check Tekst: - Check Rand: Mag van 1 of 2 pixels, maar hoeft niet. Check Kleuren: Wat ermee te maken heeft Check Render (optioneel): - Check Extra (optioneel): Graag mooie effecten op de achtergrond. Check
Twister24 Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Mooie effecten op de achtergrond? Nee Volledig te zien vliegtuig? Nee Uitgeknipt op een mooie achtergrond? Nee Je kan wel overal check achter zetten, maar als dat niet zo is heeft dat weinig zin!
Djmaddox Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Mooie effecten op de achtergrond? Nee Volledig te zien vliegtuig? Nee Uitgeknipt op een mooie achtergrond? Nee Je kan wel overal check achter zetten, maar als dat niet zo is heeft dat weinig zin! Al kies jij zelf de "perfecte' afbeelding uit kunnen we wat meer.
Twister24 Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Mooie effecten op de achtergrond? Nee Volledig te zien vliegtuig? Nee Uitgeknipt op een mooie achtergrond? Nee Je kan wel overal check achter zetten, maar als dat niet zo is heeft dat weinig zin! Al kies jij zelf de "perfecte' afbeelding uit kunnen we wat meer. Goddomme, als je het niet wilt doen of het te moeilijk vindt,ga je toch weg?!
jellemuis Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Al kies jij zelf de "perfecte' afbeelding uit kunnen we wat meer. Goddomme, als je het niet wilt doen of het te moeilijk vindt,ga je toch weg?! ik vind het anders wel logisch, als jij dan ff die afbeelding zoekt, maakt hij er wat moois van, niet van ik wil een mooie achtergrond met een vliegtuig erop, je zoekt het maar uit snap je? misschien iets meer toelichting.. of gewoon HET plaatje dat gebruikt moet gaan worden..
Twister24 Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Het gaat erom dat het een achtergrond moet worden die ik niet zelf in elkaar zet, ik wil dat iemand hem maakt gewoon hoe hij hem wil via mijn instructies... Het moet niet helemaal precies worden hoe ik in gedachten heb, anders kan ik hem net zo goed zelf maken.
Recommended Posts