goudewup Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 (Ik post hier de laatste tijd best veel...) Ik heb net een poging gedaan een signature te maken, geheel zonder tutorial. En hier is het resultaat: Rate & Respect(?) Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Ik vind hem niet echt gelukt en dat vooral omdat de sfeer die je hier krijgt echt niks met Crysis te maken heeft. Ik vind dat je de lijn met pentool wel leuk om je render hebt gemaakt maar het past er echt niet bij. De letters vind ik ook niet mooi bij het geheel passen, want alles is een beetje oranje/rood en dan ineens heb je blauwe letters. Ik zou de render ook inblenden. Maar als beginner vind ik het wel knap dat je al goed met de pentool weet om te gaan en je hebt ook best goeie effecten gecreëerd, maar het hoort gewoon niet bij Crysis. 3/10 Reageren
007 Harings Geplaatst: 22 april 2010 Rapport Geplaatst: 22 april 2010 (bewerkt) @ hierboven Ik vind het voledig akkord met banaan ik moet een 2/10 geven wand het is echt niets in het thema van Crysis Crysis moet echt het mannetje alleen inzitten met de natuur op de achtergrond van crysis dan zou het een goede sig zijn voor mij xD Bewerkt: 22 april 2010 door 007 Harings Reageren
Kryziek Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Ik vind hem juist wel mooi, en al helemaal voor de 2e keer. De achtergrond is wel goed maar had miss andere, miss donkere kleur kunnen hebben. Die streep is wel mooi gedaan alleen lijkt het net of hij hem wurgt xD Als je wat kleurtjes veranderd ws hij denk ik wel wat mooier geweest 7.5/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.