leonnet Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 ik wou graag onder de grond bij de leger basis, ( ik heb deze missie nog niet gedaan ). maar hoe kom ik daar met blue hell ? gewoon weer in die gym naar boven ? of anders ? ja ik weet ddat er andere topic over zijn, en ik hb gezocht maar kon niks over de leger basis vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Dat gaat nu alleen nog maar op de PS2. Omdat op de PC versie die bug dat je door de muur kan lopen in dat huis weg is,zodat je niet meer ondergrond kan gaan en naar de legerbasis gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 eheu gym naar boven ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Op de pc kan het ook wel hoor gebruik gewoon SA place manager, helaas hebben ze idd de meeste blue hell ingangen gesloten maar nog niet allemaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 waar is een ingang pleas zeg het snel :question: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 WAAR is EEN ingang ????????????, op PS2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Op ps2? De dichtbijzijnde is the Pay and Spray dichtbij Camel's Toe je moet precies tussen het randje van de stoep and garage gaan staan met jetpack. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leonnet Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 hoe kom ik er dan met de place maneger ? die heb ik hier aan staan welke coradinaten (ofzo ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik zet de coordinaten hier: topic: PC coordinaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 kan je ook er buiten terug uit de basis ???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 kan je ook er buiten terug uit de basis ???? Ja, als je door de blue hell heen geweest ben spawn je weer gewoon ergens op de stoep. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dssd Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 hoe km je er met de pc ik heb de place managar maar wat dan .... :blink: :blink: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crappy-Apple Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 ik ben in de legerbasis geweest en de muuren waren doorloopbaar maar ben onderde vloer van de basis geweest en met men jetpack blijven zaken tot ik in de ondergrondse basis ben geraakt en de muuren waaren niet meer doorloopbaar dus mijn vraag hoe kan je er terug uit want de uitgang is afgeslooten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.