marcl10 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 ik heb gta san andreas en ik zou graag willen weten hoe je building mods GOED installeert! ik heb namenlijk een programma gedownloadt en dan kon je de bestanden verwisselen om de building mods te installeren! jmmr genoeg weet ik niet meer hoe het programma heet want ik heb het van de computer af gegooit! het ging namelijk zo dat ik wel de geoie bestanden verwisselden maar dat het gene wat ik wilde veranderen totaal niet goed ging! ik wou namelijk wang cars vervangen voor een lamborghini showhall maar alleen het glas deed het het glas werd donker zwart getint maar toen ik de rest van het gebouw met inclusief de auto`s probeerde deed ie het niet en werd het een groot wazig blok! als je erin liep stond je op niks! nu vraag ik me af hoe je dat soort problemen kan vermijden maar wel di dinge goed kan installeren! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.