PrioX Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Hallo Zou iemand voor me een sig kunnen maken over Red Dead Redmption ? Type: Sig Stijl: De RDR stijl! Grootte: Auto. Voorbeeld: Het maakt niet uit wat voor screen het is, als hij maar mooi is en met RDR te maken heeft! Tekst: PrioXCoMBo (In de lettertype van het logo van RDR) Rand: / Kleuren: eigen keuze als het maar bij RDR past Render: / Extra: Maak er iets moois van!! Hopelijk kan iemand het voor me maken!
jellemuis Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 (bewerkt) ik wil dit wel proberen, maar geen garantie dat het lukt, ik doe me best, en weet jij waar ik toevallig zo'n font kan vinden? [img=http://img231.imageshack.us/img231/3411/rdrprioxcombo.jpg] is hij zo goed? ik kan het nog aanpassen als je dat wil.. Bewerkt: 23 april 2010 door jellemuis
PrioX Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Helemaal perfect!!! Mooi werk Dankje !!
jellemuis Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 geen dank, ik ben blij dat je hem mooi vind heb ik weer wat gedaan, waar ik iemand blij mee maak, kan ik niet gewoon als maatschappelijk stage hier op het forum voor iedereen sigs gaan maken
Kryziek Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Misschien wel als grafisch ontwerper xD
Recommended Posts