Jump to content

TLAD 100% nog mogelijk?


jvj

Recommended Posts

Hoi, ik vroeg me af of ik TLAD nog 100% kan uitspelen. Je moet 7 vriendenactiviteiten doen. Met al je vrienden

Maar Jim is al dood en met hem kon je ook vriendenactiviteiten doen.

Is het nog steeds mogelijk?

JVJ

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dit is volgens mij nog mogelijk. Officieel kun je wel inderdaad met 7 vrienden, maar volgens mij zijn voor de 100% alleen maar Terry en Clay nodig.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dit is volgens mij nog mogelijk. Officieel kun je wel inderdaad met 7 vrienden, maar volgens mij zijn voor de 100% alleen maar Terry en Clay nodig.

Nee, je hebt maar 3 vrienden en er zijn 7 vriendenactiviteiten. Maar aangezien er bij elke activiteit alle 3 de vrienden erbij zijn zal de 100% wel lukken hoop ik. Nou ja, 100% is gewoon een vrij kogellimiet en dat is alles.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is vrij simpel, ik heb het zelf allemaal in één keer kunnen doen. Je mag namelijk de activiteiten met Clay OF Terry doen. Ik heb gewoon alle keren naar Clay gebeld (gelukkig kan je dit steeds doen na elke activiteit). Bij elke activiteit komt ieder geval Terry dan ook standaard mee en nog iemand anders (Jim). Ga onderstaande activiteiten dus gewoon langs en je krijgt na afloop zelf de 5% erbij als je alles voltooid hebt. :Y Terry en Clay kunnen namelijk niet dood.

  • Air Hockey
  • Darts
  • Drinking
  • Eating
  • Pool
  • Show
  • Strip Club

Link to comment
Delen op andere websites

Het is vrij simpel, ik heb het zelf allemaal in één keer kunnen doen. Je mag namelijk de activiteiten met Clay OF Terry doen. Ik heb gewoon alle keren naar Clay gebeld (gelukkig kan je dit steeds doen na elke activiteit). Bij elke activiteit komt ieder geval Terry dan ook standaard mee en nog iemand anders (Jim). Ga onderstaande activiteiten dus gewoon langs en je krijgt na afloop zelf de 5% erbij als je alles voltooid hebt. :Y Terry en Clay kunnen namelijk niet dood.

  • Air Hockey
  • Darts
  • Drinking
  • Eating
  • Pool
  • Show
  • Strip Club

Ik heb alle activiteiten gedaan, moet ik nou verderdoen tot de vriendenrelatie op 100% staat? (like en respect)

Link to comment
Delen op andere websites

Vriendschapsrelaties behoren niet to de 100% van de game. Je kan het zelf natuurlijk altijd doen als je het leuk vindt, maar het telt niet mee.

Maar je wint er niks bij he? Als de relatie op 100% staat, geven ze je toch geen extra kado of abilitie :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet niet nee. Je kan wel je "Toughness" opbouwen met ze door gangwars te voltooien. Daarvoor krijg je dan wel een trophie en tegelijk nieuwe wapens in je clubhuis vanwege het voltooien van gangwars.

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet niet nee. Je kan wel je "Toughness" opbouwen met ze door gangwars te voltooien. Daarvoor krijg je dan wel een trophie en tegelijk nieuwe wapens in je clubhuis vanwege het voltooien van gangwars.

En waar komen die wapens aan het einde van de story terecht? :?

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Die wapens komen in je savehouse als het goed is. In TBoGT iig, heb in TLAD nog geen gangwars gedaan, maar zal wel hetzelfde zijn. :puh:

Juist, ze liggen in het enige TLAD savehouse

(aan het eind van de game heb je er nog maar 1: dat van Brian)

. En die zogenaamde toughness heb ik al lang opgebouwd, althans bij Terry en Clay, omdat bij alle andere nieuwe leden die komen helpen bij een gangwar, altijd direct de dood vinden. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan doe je toch echt iets fout hoor jvj, want het is vrij simpel je gangmembers in leven te houden, zolang je er maar een beetje moeite voor doet :7.

Tips om ze levend te houden:

- In Hang Out Wars moet je gewoon jezelf verschansen in het midden van het strijdveld en zoveel mogelijk vijanden zo snel mogelijk de dood injagen.

- In Cruising Wars moet je met je Sawn Off Shotgun direct de wagens (of gangmembers op motoren) in brand schieten zodat ze direct komen te sterven.

- In Convoy Wars moet je gewoon je RPG pakken en het voertuig vernietigen dat vernietigd moet worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan doe je toch echt iets fout hoor jvj, want het is vrij simpel je gangmembers in leven te houden, zolang je er maar een beetje moeite voor doet :7.

Tips om ze levend te houden:

- In Hang Out Wars moet je gewoon jezelf verschansen in het midden van het strijdveld en zoveel mogelijk vijanden zo snel mogelijk de dood injagen.

- In Cruising Wars moet je met je Sawn Off Shotgun direct de wagens (of gangmembers op motoren) in brand schieten zodat ze direct komen te sterven.

- In Convoy Wars moet je gewoon je RPG pakken en het voertuig vernietigen dat vernietigd moet worden.

Bij die cruising wars stappen ze altijd van hun motor of uit hun voertuig. Of is dat nou omdat ik ook afstap?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...