ajax1 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Wie o wie kan me helpen! Ik wil de toetsen anders instellen maar elke keer als ik ze verander en ik ga terug naar de game staan de instelllingen weer op de oude ! weet niet waar ik ze kan saven ! Ik heb ook in het begin menu geprobeerd om de toetsen te veranderen echter lukt dit ook niet! wie durft deze uitdaging aan om me hiermee te helpen? bvd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Is dit het probleem? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajax1 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Is dit het probleem? Nee dat is niet het probleem ik start het spel op en ik wil de toetsen anders instellen dit heb ik in het begin scherm geprobeerd en later in de game echter lukt het niet hij gaat terug op de oude instellingen !en hij heeft veel last van vast lopers! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajax1 Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Is dit het probleem? Ik had er misschien bij moeten zeggen dat het om The Lost and Damned en The Ballad of Gay Tony gaat daar kan ik de toetsen niet veranderen en krijg vastlopers! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Krijg je vastlopers omdat je de toetsen veranderd? of heb je dat sowieso al? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mkb122 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Jammer genoeg heb ik ook dat soort dingen. als ik op P druk maakt die een Printscreen als ik op scroll lock drukt maakt die ook een printscreen en pause break ook.. heel vaag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Ben je wel ingelogd bij LIVE? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Dit probleem had ik in het begin ook en ik heb het opgelost door automatisch in te loggen bij Games For Windows LIVE als je GTA opstart Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Ja maar dan blijft me msn ww er ook staan :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Ja maar dan blijft me msn ww er ook staan :S en wat is daar het probleem van? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Dat ik niet wil dat andere mensen op mijn MSN gaan, maar ze mogen wel op mijn LIVE account... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Dat ik niet wil dat andere mensen op mijn MSN gaan, maar ze mogen wel op mijn LIVE account... dus? alsof je door in GFWL auto-login te enablen je iedereen je wachtwoord stuurt... Jij vertelt mij maar hoe ze via he autologin in GFWL op je msn kunnen komen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 How about this: Is het niet zo dat jij een bericht krijgt waar iets staat in de trant van: "een belangrijke actie heeft geen toets meer"(in het Engels, en wel iets anders, maar daar komt het op neer)... ? En dan druk jij gewoon op b.v. escape... Als je dat doet worden je toetsen voor zover ik weet weer teruggezet... (of juist als je op enter drukt, weet niet zeker, maar één van de twee opties is dat je terug gaat en dat ze weer terug worden gezet volgens mij) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 26 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2010 Via autologin staat mijn ww op msn er ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.