Jump to content

Toetsenbord instellingen


ajax1

Recommended Posts

Wie o wie kan me helpen!

Ik wil de toetsen anders instellen maar elke keer als ik ze verander en ik ga terug naar de game staan de instelllingen weer op de oude ! weet niet waar ik ze kan saven !

Ik heb ook in het begin menu geprobeerd om de toetsen te veranderen echter lukt dit ook niet!

wie durft deze uitdaging aan om me hiermee te helpen?

bvd

Link to comment
Delen op andere websites

Is dit het probleem?

Nee dat is niet het probleem ik start het spel op en ik wil de toetsen anders instellen dit heb ik in het begin scherm geprobeerd en later in de game echter lukt het niet hij gaat terug op de oude instellingen !en hij heeft veel last van vast lopers!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ik niet wil dat andere mensen op mijn MSN gaan, maar ze mogen wel op mijn LIVE account...

dus? alsof je door in GFWL auto-login te enablen je iedereen je wachtwoord stuurt...

Jij vertelt mij maar hoe ze via he autologin in GFWL op je msn kunnen komen...

Link to comment
Delen op andere websites

How about this: Is het niet zo dat jij een bericht krijgt waar iets staat in de trant van: "een belangrijke actie heeft geen toets meer"(in het Engels, en wel iets anders, maar daar komt het op neer)... ?

En dan druk jij gewoon op b.v. escape... Als je dat doet worden je toetsen voor zover ik weet weer teruggezet... (of juist als je op enter drukt, weet niet zeker, maar één van de twee opties is dat je terug gaat en dat ze weer terug worden gezet volgens mij)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...