Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Hoi, ik wil een versie om MP mee te doen en daarmee zonder mods te spelen, en ik wil een versie met mods en handling verandert. Hoe krijg ik dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Wat bedoel je precies? kun je het beter uitleggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kryziek Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Je kunt de bestanden ergens anders heen kopieren. Doe ik ook met GTA SA, 1 voor SAMP met mods en 1 voor MTA zonder mods. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 Wat je moet doen: Ga naar C:\Program Files\Rockstar Games -> rechtermuisknop op de map: Grand Theft Auto IV -> Kopieren -> Plakken, nu krijg je een 2e map die heet: Kopie van Grand Theft Auto IV als je nu in die map gaat en GTA IV.exe start, start je de net gekopieerde GTA, die gekopieerde GTA kan je gebruiken voor mods en de normale (Grand Theft Auto IV) voor MP. Zorg wel dat je de mods in de map Grand Theft Auto IV deinstaleerd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 april 2010 En kan je MP (met mods) tegen vrienden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 En kan je MP (met mods) tegen vrienden? Dat zou ik zo niet weten, speel geen IV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 april 2010 En kan je MP (met mods) tegen vrienden? Dat zou ik zo niet weten, speel geen IV Post dan niet? Zolang je filecheckfix hebt geinstalleerd dan zal GTA IV niet doorhebben dat je mods hebt. Voor de nieuwste patch is dit er geloof ik nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 25 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 april 2010 Sommige mensen hebben wel al mods, maar bij mij werkt het niet Ik wil gewoon een first person mod hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.