Jump to content

Wrong side of the track

SanViru$

Recommended Posts

Als je nou om te beginnen gewoon eens de naam van de missie geeft, dat zou een stuk handiger zijn. Er zijn meerdere missies waar een trein in voorkomt..

is dat zo ? je hebt toch alleen met wrong side of the track (ofzo) een trein

Delen op andere websites

je hebt toch alleen met wrong side of the track (ofzo) een trein

Die heb je ja, dan heb je een LV nog een missie met een trein en een jetpack ( weet zo snel de naam er even niet meer van ) en je hebt natuurlijk de Freight Train missies ook nog..

Er zijn er dus wel meerdere.

Edit: Er is trouwens ook nog een Quarry missie met een trein, dat je die vaten van de rails af moet halen.. al denk ik niet dat hij die zal bedoelen :rolleyes:

Bewerkt: door BMW
Delen op andere websites

Volgens mij heeft hij het op de missie Wrong side of the tracks,daar hebben mensen de meeste problemen mee.

Alleereerst kan je eens op de Walktrough kijken daar vind je vast je antwoord,zo niet gebruik je de zoekfunctie dan vind je nog informatie over die missie.

Delen op andere websites

@ bmw

oja dat met die jetpack idd maar lijkt me niet dat ie daar probs mee hebt want dat is childsplay dat kan iedereen volgens mij

mja kan er ook naast zitten :rolleyes: ik vond die wrong side of the tracks echt een bagger missie zeker wel 15 keer opnieuw moeten doen

Delen op andere websites

Het is heel simpel. Je moet met Big Smoke denk ik tot aan het station rijden. Daar aangekomen krijg je een korte scene te zien. Na die scene moet je de Sanchez nemen en de trein inhalen. Eenmaal de trein ingehaald ga je langs de rechterzijde rijden tot Big Smoke begint te schieten. Dan moet je proberen om constant aan die hoogte van de trein te blijven dan zal je zien dat BS de mannen op de trein zal neerschieten en als dit gedaan is moet je gewoonweg nog BS naar huis brengen.

Delen op andere websites

Hall0,,

Het lukt me steeds niet,, :blink: :(

Kan iemand me miss helpen (andere oplossing,, ?¿?)

Gr,, Viru$

Ollah, praat aub ABN. Dit is geen MSN. :)

Je zult toch wat beter moeten proberen, ik denk niet dat je nog veel meer tips kan krijgen. Hier staan al veel tips.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...