MJ_Forever Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 (bewerkt) Hallo allemaal, ik zit met eenn probleem in splinter cell essentials voor psp. Ik zit in een missie maar geraak niet verder. Er komt ophet scherm: Infiltrate the oil refinery by the main pipeline. Wat moet ik in deze missie doen? Of kan je die zin vertalen? Help me aub! Bewerkt: 23 april 2010 door MJ_Forever Reageren
.Senne Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Infiltrate the oil refinery by the main pipeline. Je moet de olieraffinaderij binnendringen via de hoofdpijplijn. Zoek dus een grote buis waar je in kan kruipen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Als ik toch nog een idee mag melden: je had Google Translator kunnen gebruiken. Reageren
MJ_Forever Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Infiltrate the oil refinery by the main pipeline. Je moet de olieraffinaderij binnendringen via de hoofdpijplijn. Zoek dus een grote buis waar je in kan kruipen. Het begint te lukken, ik moet aan een buis hangen en en bij die ooliedinges geraken, maar ik val steeds in het water Reageren
MJ_Forever Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2010 HULP GEVRAAGD VAN EEN KENNER!! Ik ben nu al enkele stapjes verder (nog steeds in die olieriffanerij ofzo). Ik ben in het spel juist naar beneden gegaan via een kabelbaan, dan ontploft er iets terwijl je naar beneden rolt via de kabelbaan. Dan kom je op een platform met een brandend ding in het midden. Wat moet ik nu doen? Ik vind de weg niet meer :s HELP ME AUB!! Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 HULP GEVRAAGD VAN EEN KENNER!! Ik ben nu al enkele stapjes verder (nog steeds in die olieriffanerij ofzo). Ik ben in het spel juist naar beneden gegaan via een kabelbaan, dan ontploft er iets terwijl je naar beneden rolt via de kabelbaan. Dan kom je op een platform met een brandend ding in het midden. Wat moet ik nu doen? Ik vind de weg niet meer :s HELP ME AUB!! Het is al een hele tijd geleden dat ik het gespeelt heb, maar dat is toch helemaal aan het begin van de 3e missie? Er is daar ergens een pijp waar je aan kan hangen waarmee je over het vuur kan. Reageren
MJ_Forever Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2010 HULP GEVRAAGD VAN EEN KENNER!! Ik ben nu al enkele stapjes verder (nog steeds in die olieriffanerij ofzo). Ik ben in het spel juist naar beneden gegaan via een kabelbaan, dan ontploft er iets terwijl je naar beneden rolt via de kabelbaan. Dan kom je op een platform met een brandend ding in het midden. Wat moet ik nu doen? Ik vind de weg niet meer :s HELP ME AUB!! Het is al een hele tijd geleden dat ik het gespeelt heb, maar dat is toch helemaal aan het begin van de 3e missie? Er is daar ergens een pijp waar je aan kan hangen waarmee je over het vuur kan. Ik heb nog niets gevonden van pijpleiding bij dat brandend obstakel. Ik heb al heel de tijd rondgekeken maar vind niets :'( Reageren
iefen Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 zoek: op Youtube de naam van de missie met daar achter het woord walkthrough nu vindt je een filmpje hoe deze missie moet Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 HULP GEVRAAGD VAN EEN KENNER!! Ik ben nu al enkele stapjes verder (nog steeds in die olieriffanerij ofzo). Ik ben in het spel juist naar beneden gegaan via een kabelbaan, dan ontploft er iets terwijl je naar beneden rolt via de kabelbaan. Dan kom je op een platform met een brandend ding in het midden. Wat moet ik nu doen? Ik vind de weg niet meer :s HELP ME AUB!! Het is al een hele tijd geleden dat ik het gespeelt heb, maar dat is toch helemaal aan het begin van de 3e missie? Er is daar ergens een pijp waar je aan kan hangen waarmee je over het vuur kan. Ik heb nog niets gevonden van pijpleiding bij dat brandend obstakel. Ik heb al heel de tijd rondgekeken maar vind niets :'( Als je hem nog niet gedaan hebt is hier de oplossing. Zodra je met de Zipline naar beneden bent gegaan en alles is geëxplodeerd moet je onder de grote buis lopen. Daarachter staat een pijp. Die beklim je en zo kan je naar binnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.