Jump to content

missie at the liberian


neal07

Recommended Posts

Hallo,

nadat ik missie met de jewels heb volbracht in tlad, moet ik naar het museum the liberian om de koffer met geld te pakken.

ik heb deze missie denk wel 15x tot een goed einde gebracht, graphics op de aller laagste stand mogelijk gezet, 2x spel opnieuw geinstalleerd , maar nee elke keer als ik de koffer aflever op het eind en wegloop in de cutscene en de missie dus volbracht heb blijft het spel op loaden steken.

radeloos wat te doen, en denk dat het einde tlad vooor mij is(ik ga geen missies overslaan)

mvg neal

Bewerkt: door neal07
Link to comment
Delen op andere websites

Je zit dus vast bij de missie Collector's Item - die zich overigens afspeelt in het Libertonian en niet the liberian.

Hier zijn nog wat mensen met (ongeveer) hetzelfde probleem:

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1234805

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20100418003455AAysDgX

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=446331&st=0entry1059887811

Blijkbaar is het een probleem met de Steam versie van EFLC en zijn er een paar bestanden corrupt geraakt tijdens het downloaden o.i.d.

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

sorry je hebt helemaal gelijk, ik zat nog helemaal in de stress van 15x die missie uitspelen en blijven steken in de slot cutscene zodat ik totaal verkeerde namen gebruikte of beter gezegd ik gokte maar wat :$

maargoed bedankt voor het antwoorden maar ik heb geen steam versie, ik heb de originele GTA Episode from Liberty City pc/cd gekocht.

Oh en ik gebruik geen cheats, trainers of wat dan ook, alleen puur het spel.

ik ga het nu nog maar eens proberen :bonk:

mvg neal

Link to comment
Delen op andere websites

ik geef het op, alles geprobeerd wat ik maar tegen kwam op internet, het werkt nog steeds niet.

rock stars bedankt voor weer een spel met een onherstelbare fout in mijn dvd.

ik kap ermee.

mvg neal

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, alles wat ik er maar over kon vinden geprobeerd.

Het lijkt erop dat het een random bugg is ofzo, ik bedoel best wel veel mensen hebben hetzelfde probleem, maar ook weer heel veel mensen niet.

Ik behoor helaas tot de eerste categorie van pechvogels, heel jammer want hij doet/deed het verder perfect en ik had er veel plezier in, maargoed tis niet anders ik ga er niet meer om stressen.

Ik ga maar hopen dat rock stars er ooit een fix voor uit brengt :7

mvg neal

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo.

oke ik heb weer een andere oplossing gevonden, maar mijn engels is niet zo goed dat ik het helemaal goed begrijp.

Zou iemand het voor mij in jip en jannekke taal kunnen uitleggen :*D

Ok i have the same problem, but i got passed the TLAD mission problem, first you have to go to your shortcut of eflc and at the end of the directory where it says target, put "-novblank" (without the quotes and make sure there is a space between the directory and the -novblank) then go in the game and turn off vsync, then turn on clip capture, no Collector's Item shouldn't give you any problems.

bv hartelijk dank, neal

Link to comment
Delen op andere websites

De vertaling:

Ok, ik heb hetzelfde probleem, maar ik ben voorbij het TLAD missie probleem gekomen. Als eerste moet je naar je snelkoppeling van EfCL gaan en aan het einde van de doel(rechtermuisknop op EFCL->eigenschappen) en op het einde waar "target" staat moet je "-novblank" (zonder de "" erachter doen en er moet een spatie tussen zitten). Dan moet je het spel in gaan en Vsync uitdoen, dan Clip Capture aanzetten, No collector's Item zou nu geen problemen meer geven.

Link to comment
Delen op andere websites

er zijn blijkbaar nog missies waarbij deze bug zijn kop opsteekt.

ook bij No.3 en Momma's boy (TBoGT) kan dit gebeuren.

voor Momma's boy is de oplossing makkelijk :alle graphics settings op low zetten en 1 missie spelen met TWGE! (The Worst Graphics Ever)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...