Jump to content

Vista geïnstalleerd op niet-OEM


Bora268

Recommended Posts

Sorry voor deze haast niet dat ik graag hier een topic wil openen hoor, maar ik heb een pc waar ik een paar dagen geleden vista op heb geinstalleerd GEEN OEM-PC.

En nu wilt die dat ik ga activeren maar heb geen gekochte Product-key dus ik probeer te downgraden maar het booten gaat niet? :?

hoe moet ik dat doen als ik ga booten zegt die

Boot record... OK

press any key to continue booting from cd

dat heb ik gedaan maar dan gaat die gewoon vista laden maar ik kan mijn computer niet besturen alleen internetten dus ik heb nu geen pc want ik kan niet door die klote activation meer computeren hoe moet ik downgraden?

HET IS VISTA ENTERPRISE - GEEN SERVICE PACK.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor deze haast niet dat ik graag hier een topic wil openen hoor, maar ik heb een pc waar ik een paar dagen geleden vista op heb geinstalleerd GEEN OEM-PC.

En nu wilt die dat ik ga activeren maar heb geen gekochte Product-key dus ik probeer te downgraden maar het booten gaat niet? :?

hoe moet ik dat doen als ik ga booten zegt die

Boot record... OK

press any key to continue booting from cd

dat heb ik gedaan maar dan gaat die gewoon vista laden maar ik kan mijn computer niet besturen alleen internetten dus ik heb nu geen pc want ik kan niet door die klote activation meer computeren hoe moet ik downgraden?

HET IS VISTA ENTERPRISE - GEEN SERVICE PACK.

Whahahaha! xD :dans::bier::cab:

1: Het is je eigen schuld, een OS installeren waarvan je weet dat je die niet 100% legaal hebt.

2: Als je toch steelt, waarom Vista? Dat is net zoals een beveiligde Saab stelen die naast een BMW staat met open deur en sleutels.

3: Welke idioot geeft nou openlijk toe dat die mogelijk illegaal spul heeft, op een forum waar dit helemaal is verboden?

Maar oké, om je te helpen:

Je moet eens proberen om de DVD-drive bovenaan te zetten

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor deze haast niet dat ik graag hier een topic wil openen hoor, maar ik heb een pc waar ik een paar dagen geleden vista op heb geinstalleerd GEEN OEM-PC.

En nu wilt die dat ik ga activeren maar heb geen gekochte Product-key dus ik probeer te downgraden maar het booten gaat niet? :?

hoe moet ik dat doen als ik ga booten zegt die

Boot record... OK

press any key to continue booting from cd

dat heb ik gedaan maar dan gaat die gewoon vista laden maar ik kan mijn computer niet besturen alleen internetten dus ik heb nu geen pc want ik kan niet door die klote activation meer computeren hoe moet ik downgraden?

HET IS VISTA ENTERPRISE - GEEN SERVICE PACK.

Whahahaha! xD :dans::bier::cab:

1: Het is je eigen schuld, een OS installeren waarvan je weet dat je die niet 100% legaal hebt.

2: Als je toch steelt, waarom Vista? Dat is net zoals een beveiligde Saab stelen die naast een BMW staat met open deur en sleutels.

3: Welke idioot geeft nou openlijk toe dat die mogelijk illegaal spul heeft, op een forum waar dit helemaal is verboden?

Maar oké, om je te helpen:

Je moet eens proberen om de DVD-drive bovenaan te zetten

nou nee ik heb niet gestolen, het is een legale cd, maar de product key is niet helemaal 100% ofzo want ik had het wel is eerder gebruikt.

Ik ben geen dief of dergelijk mja daar gaat het niet om xD.Ik heb dat gedaan maar XP boot alsnog niet? en als ik naar de explorer ga voor om ''zogenaamd licentie te kopen'' ga ik snel naar c:\ dan kom ik bij Deze Computer en heb ik op xp cd geklikt maar dan kan ik niet klikken op xp installeren, en booten gaat opeens niet meer eerst wel maar via bios heb ik ook 1st device gedoe gedaan, maar ik kan ook geen vista booten (Enterprise) moet speciaal naar deze computer en ik kan enterprise wel installeren en kan ik niet mijn partitie verwijderen of dergelijk met die KLOTE vista. En ik wil als ik dat gaat installeren die vista ZONDER Updates maar dan gaat die zeiken dat het mis kan lopen en nu betwijfel ik wat ik moet doen? (Want bij die updates zal ik vast zon Geniue Advanced krijgen die mijn product key gaat controleren.

Sorry lang verhaal maarja xD

P.S uit haast getikt dus grammaticaal/Leestekens zal niet perfect zijn.Logisch toch als je niet je computer normaal kan gebruiken haha :schater:

Bewerkt: door Bora268
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, je bent gewoon heel stom bezig. Koop maar gewoon key, want niemand gaat je hier helpen hoe je Vista moet cracken. 0_0

Dit had je natuurlijk toch zelf ook kunnen bedenken?

EDIT: Nee, dit kon je niet zelf bedenken, want je hebt het toch gedaan. :7

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, je bent gewoon heel stom bezig. Koop maar gewoon key, want niemand gaat je hier helpen hoe je Vista moet cracken. 0_0

Dit had je natuurlijk toch zelf ook kunnen bedenken?

EDIT: Nee, dit kon je niet zelf bedenken, want je hebt het toch gedaan. :7

Kijk dat heb ik nou niet gezegd. :engel:

Ik heb helemaal niet gevraagd of gezegd ''hoe moet ik vista cracken''.

Het ging mij om hoe ik opnieuw een schone installatie van vista enterprise naar xp kan uitvoeren.

Omdat Vista harstikke klote is vanwege de activatie.

Link to comment
Delen op andere websites

alsof je xp niet hoeft te activeren :7

je zult eerst je harde schijf moeten formatteren wil je xp erover kunnen installeren

klote zeg... ik wil die risico niet nemen want dan heb ik geen besturingssysteem waarbij ik mijn computer kan opstarten, want op dit moment met windows vista (enterprise) kan ik niet booten met de vista cd zelf en ook niet met mijn LEGALE xp cd SP1. ja en bios settings heb ik wel geprobeerd. :zz:

Bewerkt: door Bora268
Link to comment
Delen op andere websites

En nu wilt die dat ik ga activeren maar heb geen gekochte Product-key

Dat zegt meer dan genoeg. Ga maar eerst een licentie kopen, daarna praten we wel weer verder. Mocht je wel een licentie hebben die plotseling niet meer werkt, dan kan je contact opnemen met Microsoft.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...