Jimmiefitz Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 IV - Michael Hunter - Soviet Connection TLaD - System of A Down - BYOB TBoGT - Busta Rhymes - Arab Money. Reageren
LSDesign Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 GTA IV: -Thema song -The Boggs - Arm in Arm -Greenskeepers - Vagabond -Unkle ft. The Duke Spirit - Mayday (mijn favoriet) TBoGT: -Alles van Vice City FM -Intro TLaD: -Saxon - Wheels Of Steel -AC/DC - TNT (in Independence FM gezet en telkens als ik hem nu hoor ga ik stoer doen op mijn Double T ) Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 GTA IV : TLaDGeen :$ TBoGT Reageren
Zwerver Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 quadir - nickname bustah rhymes - arab money Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 27 april 2010 Rapport Geplaatst: 27 april 2010 (bewerkt) TBoGT * I can't Wait * Relight My Fire * History (Deze liedjes komen van pas als je in de file staat) Bewerkt: 27 april 2010 door geoffrey11 Reageren
PrioX Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 (bewerkt) IV: TLaD: TBoGT: Bewerkt: 29 april 2010 door PrioXCoMBo Reageren
legalcops Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Wild dance(ukraine) - Ruslana die stuurde een vriendin naar me , dacht he dat liedje ken ik:P Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 TBOGT - Busta Rhymes - Arab Money IV Khris Y Angel - Ven Bailo en ieder nummer van LCHC Steen - Utrecht Jong Dit liedje is Nederlands TLAD: Celtic Frost - My Inner Sactum. Reageren
mink Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 Alle liedjes die over New York gaan maar niet die ouwe. perfect is Empire State of Mind van Jay-Z en Alicia Keys. Vooral goed voor tBoGT. Reageren
mink Geplaatst: 30 april 2010 Rapport Geplaatst: 30 april 2010 GTA IV: -Thema song -The Boggs - Arm in Arm -Greenskeepers - Vagabond -Unkle ft. The Duke Spirit - Mayday (mijn favoriet) TBoGT: -Alles van Vice City FM -Intro TLaD: -Saxon - Wheels Of Steel -AC/DC - TNT (in Independence FM gezet en telkens als ik hem nu hoor ga ik stoer doen op mijn Double T ) Ohwja, voor T=tLaD is AC/DC echt perfect. Kzou wel Thunderstruck doen:D Reageren
j0uk3 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Als ik in de Dukes zit luister ik altijd het liedje Stylo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.