MidnightMayhem Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Welke rare, verbazingwekkende of angstaanjagende droom heb jij vannacht gehad? Post het hier maar REGELS # Eén post per dag! Ik trap af: Ik had gedroomd dat ik in een supermarkt rondliep en geen choco vond, en in een klein hoekje ging zitten wenen [niks gevonden met de befaamde zoekknop] Reageren
Djmaddox Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Over een vriend die een appel in een bed probeerde te krijgen en het mislukte steeds. Reageren
j0uk3 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Ik droomde dat ik aan het motorrijden was, en er een gast met een scooter stond te gassen waarna hij volgas wegtrok en ik hem niet bij kon houden. Kan natuurlijk NOOIT! Smerige $%Droom Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 dat ik werd aangereden en een spook werd, toen ben ik mensen gaan irriteren Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Ik had gedroomd dat ik aan het Xboxen was om 1 uur in de nacht en dat mijn vader me betrapte Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 (bewerkt) Dat mijn GSM kapot was en dat ik er een vage sticker op kleef. Kwam omdat die dag de afstandsbediening van de tv kapot was. Bewerkt: 23 april 2010 door End Of The Riot Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Over een vriend die een appel in een bed probeerde te krijgen en het mislukte steeds. Een appel in een bed? Seriously? Reageren
dos Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 (bewerkt) van van vannacht zal ik niet meer weten . maar wel ééntje in het biezonder van een paar jaar terug dat ik door een vreemde straat heen liep en wist dat ik droomde en toen wakker werd. en een droom dat men vader werkloos was en we in een doos gingen wonen . en ook een keer dat duke nukm forever in de winkel rekken lag. en dat ons huis afbrande Bewerkt: 23 april 2010 door dos Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 (bewerkt) Zat vannacht in een angstaanjagend spookhuis waar ik niet meer uitkon komen , Samen met nog een aantal anderen (Ongeluksvogels). Er zat "Iets" in dat huis , En telkens als ik weg wou rennen haalde het mij (en de andere) in en werden we steeds opnieuw gruwelijk vermoord... (Ik zal maar niet in Detail treden!) Messchien toch maar eens minder SAW films kijken. haha Bewerkt: 23 april 2010 door Melvin_123 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 (bewerkt) Ik kan me alleen van een paar jaar terug herinneren; dat ik een een gorillakooi zat. En de gorilla me wilde pakken. Ik probeerde te ontsnappen, maar ondertussen zat die gorilla me te slaan met een knuppel () Brrr... Naar was dat zeker! Bewerkt: 3 juni 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Flokkert Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Dat ik de hoofdpersoon in EFLC was Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 dat ik een straat hond was en ging rondneuzen in leeuwarden (kwam omdat ik gisteren een straathond zag in die stad) Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) Heb hem vanacht om 3 uur opzitten schrijven omdat het zon idiote droom was dat ik er zowat nog een nachtmerrie van krijg: Ben vannacht gegijzeld gemarteld, en verkracht door mijn beste vriend die vervolgens mijn voeten, eraf schoot en mijn keel en ding doorsneed. Om mij vervolgens aan en steen te binden en me in het water te gooien. Toen viel ik in een diep zwart gat en schrok ik helemaal bezweet wakker. "Goedemorgen Bas" . Bewerkt: 24 april 2010 door Fiegel5 Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Dat ik ruzie had met een sumoworstelaar Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Dat ik in Wodern Warfare 2 dood ging. En ik ging kijken hoe je weer in de normale wereld kon komen.. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.