Jump to content

Wat heb jij gedroomd vannacht?


MidnightMayhem

Recommended Posts

Welke rare, verbazingwekkende of angstaanjagende droom heb jij vannacht gehad? Post het hier maar ;)

REGELS

# Eén post per dag!

Ik trap af:

Ik had gedroomd dat ik in een supermarkt rondliep en geen choco vond, en in een klein hoekje ging zitten wenen :?

[niks gevonden met de befaamde zoekknop]

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flokkert

    19

  • Nyltje

    14

  • SpacyColours

    8

  • GTAKevin023

    7

van van vannacht zal ik niet meer weten :? . maar wel ééntje in het biezonder van een paar jaar terug dat ik door een vreemde straat heen liep en wist dat ik droomde :?

en toen wakker werd. en een droom dat men vader werkloos was en we in een doos gingen wonen :schater: .

en ook een keer dat duke nukm forever in de winkel rekken lag. :schater:

en dat ons huis afbrande :-(

Bewerkt: door dos
Link to comment
Delen op andere websites

Zat vannacht in een angstaanjagend spookhuis waar ik niet meer uitkon komen , Samen met nog een aantal anderen (Ongeluksvogels). :puh:

Er zat "Iets" in dat huis , En telkens als ik weg wou rennen haalde het mij (en de andere) in en werden we steeds opnieuw gruwelijk vermoord... :zz:

(Ik zal maar niet in Detail treden!) :N Messchien toch maar eens minder SAW films kijken. haha :bonk:

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan me alleen van een paar jaar terug herinneren; dat ik een een gorillakooi zat.emo.gif En de gorilla me wilde pakken. Ik probeerde te ontsnappen, maar ondertussen zat die gorilla me te slaan met een knuppel (emo.gif) Brrr... Naar was dat zeker!:(

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Heb hem vanacht om 3 uur opzitten schrijven omdat het zon idiote droom was dat ik er zowat nog een nachtmerrie van krijg: Ben vannacht gegijzeld gemarteld, en verkracht door mijn beste vriend die vervolgens mijn voeten, eraf schoot en mijn keel en ding doorsneed. Om mij vervolgens aan en steen te binden en me in het water te gooien. Toen viel ik in een diep zwart gat en schrok ik helemaal bezweet wakker.

"Goedemorgen Bas" :7 .

Bewerkt: door Fiegel5
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...