Jump to content

Wat heb jij gedroomd vannacht?


MidnightMayhem

Recommended Posts

  • Reacties 225
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Flokkert

    19

  • Nyltje

    14

  • SpacyColours

    8

  • GTAKevin023

    7

Ik droom echt nooit.. Laatste keer was 3/4 jaar geleden. :muur:

Iedereen droomt, alleen vergeet bijna iedereen zijn of haar droom een paar seconden na dat hij/zij wakker is geworden :)

Ik had vannacht bijna een lucide droom! (een droom waar in je er van bewust bent dat je droomt) Alleen toen ik door had dat ik droomde werd ik wakker, kon er niks tegen doen :(.

En laatst had ik een droom dat ik auto reed zonder banden! Waarom ik daar nou weer over droom? geen idee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik droomde eerst dat ik autobanden van een Volkswagen Transporter moest vervangen, vervolgensdroomde ik dat ik mee deed aan de Tour de France om tenslotte te dromen dat ik moest optreden in een bandje en het hele publiek boos op ons werd :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 6 maanden later...

Ik droomde dat ik Gta V binnenkreeg. De voorkant van het hoesje leek op Forza Motorsport 3 (http://www.sumthing....ort_3_Cover.jpg). Er stond in die kleuren: Exclusive pre order bonus. Ik deed het hoesje open en de binnenkant zag er slordig uit, vlekken, de cd was zelfs licht gebogen. Ik ging weer naar boven zonder de cd of hoesje mee te nemen en ik ging Gta Sa spelen. Er was een extreem aliasing (traptreden effect) in het spel. Ik kon niet zien op welke pc ik speelde, ik wist alleen dat ik niet op m'n eigen pc aan het spelen was omdat die gerepareerd wordt. (ook in het echt) Ik had wel de gedachte dat ik speelde zonder een videokaart. Ik zag ook een soort popups, het waren logo's van Gta Server Manager ofzo. Het logo zag er wel gewoon netjes uit, het logo stond ook op de verpakking van Gta V. Omdat het een andere pc was dacht ik dat hij Gta V niet aan kon, maar hij kon Gta Sa 'goed' aan dus ik dacht dat hij Gta V ook wel aan kon. Ik liep naar beneden, pakte het hoesje, liep weer naar boven en ik deed de cd in de pc. Ik kon nog steeds niet zien welke pc het was want ik bukte een beetje, maar wel dat m'n hoofd boven het bureau bleef. Hij startte meteen op, geen installatie niks. Het was in windowed mode. Het hoofdmenu leek heel erg op dat van Gta IV. Het lettertype, de layout, zelfs de muziek op het hoofdmenu was van Gta IV. Maarja toen ging ik dus 'Gta V' spelen. Ik had denk ongeveer 25/27fps. Ik wilde een brandweerwagen, ik weet niet waarom, maar ik wist waar dat op de map was. Ik ging daarheen, lopend, en kon het eerst niet vinden. Toen ik iets verder liep (2 stappen) zag ik een Packer (http://nl.wikigta.org/wiki/Packer) met het uiterlijk van een politiewagen. Net voordat ik wilde instappen zag ik op de map een icon van multiplayer Gta Sa op de Playstation of Xbox. (http://media.gta-ser...layer/ra_ls.jpg) De map was door het logo nog voor de helft zichtbaar, zo groot stond het op de map. Ik liep toen naar het icon toen en toen ik er bijna was werd ik wakker.

Gta V komt er bijna aan en m'n pc wordt nu bij het bedrijf weer gerepareerd. Het zou maximaal 6 weken duren, maar ik wil hem natuurlijk graag voor Gta V komt weer terug.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een heel raar verhaal over dat ik bij een familie was die ik nooit eerder heb gezien en ze me een heel verhaal vertelden over orthodox-Christenen met termen waarvan ik me afvraag hoe ik die heb kunnen bedenken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...