MidnightMayhem Geplaatst: 19 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Dat ik in bed lag met m'n beste vriendin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Dat ik van een flatgebouw sprong en ik schoenen met vering erin had, en zo weer heel ver omhoog sprong xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Dat ik gepijpd werd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
shootmebaby_ Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 dat ik in slaap viel op de trappen en 's ochtends in mijn bed lag ö Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Teh_Ninja Geplaatst: 19 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2010 Dat ik gepijpd werd. Veel p0rn gekeken ? Ik heb geen idee meer wat ik gedroomd heb . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 20 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2010 Dat ik naar beneden viel, en dat de grond weg was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 22 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2010 ik snel aan het fietsen was naar school en dat ik bijna door de bus werd geraakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2010 Dat ik overal op mn rapport gemiddeld een 10 stond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2010 Dat ik op 3 vakken van mijn rapport een 100 had en de rest was allemaal 68% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2010 Dat ik gepijpd werd. Veel p0rn gekeken ? Ik heb geen idee meer wat ik gedroomd heb . Nee hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2010 Was er niet al zo'n topic? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2010 Was er niet al zo'n topic? Lol moet je een bump van een jaar gaan maken en we zijn hier toch al op p5 dus wat maakt het uit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 27 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2010 Ik had een droom over de film ''the invasion'' die ik laatst gezien heb. Ik werd achterna gezeten door van die rare mensen uit de film. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2010 Ik heb gedroomd over Halo 3: ODST, namelijk dat ik in mijn kamer zat terwijl er allemaal Grunches om mijn kamer heen stonden , wat wil je als je van 20.00 tot 23.00 non-stop Halo zit te spelen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2010 Ik droomde dat ik een vriendin van mij het hele verhaal rond mij zelfmoord vertelde, en dat ze helemaal begon the huilen enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.