Zombiespeed Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2010 Ik heb vroeger heel vaak zoon droom gehad dat ik in een of andere witte ruimte was met allemaal buizen enzo en soort van reuze trechters of hoe je die dingen ook noemt En dan glee ik heel raar zo overal overheen en doorheen en ondertussen hoor ik boze stemmen, zachte stemmen, aardig dan weer van een boze stem naar zacht enzo Echt tering vaag en creepy... En een keer dat ik onderwater was en achterna werd gezeten door kwallen ( Teveel spongebob gekeken ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2010 Ik had gedroomd dat ik in het verleden terug ging :S de jaren 70, toen ging ik de winkel in en zag ik allemaal "mooie" producten van die glazen Cola Flessen enz, ook zat een Mars in een doosje en die koste 4,77 Gulden :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2010 Dat Nederland het WK wint! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 7 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2010 afgelopen(of die daarvoor, idk) nacht droomde ik dat ik met iemand had die ik absoluut niet mag(zij mij ook niet), maar daar ging de hele droom over, en aan het eind zei ik tegen haar; 'ik ga je alle hoeken van je slaapkamer laten zien', verder ging die nit want toen werd ik wakker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 Over dat ik in Sacred Heart(Scrubs) werkte, en met Turk naar huis reed, ook al had de rechterkant geen stuur, maar wel rem en gas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Honkbal95 Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 Dat House achter me aan zat met zijn hele team Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 Dat ik van iemand hoorde dat het meisje waar ik op ben op mij was. Dacht dat ook nog toen ik wakker was, stom idee om langs te gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 13 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2010 (bewerkt) vn deze nacht weet ik niet meer maar nog wel een andere ik was jarig [wtf jarig in een droom yay] toen had ik een huisdier een of ander pikachu beest en die was otsnapt toen kwam het special animal catch unit ofzo een speciale eenheid om diere te vange toen moest ik die pickachu beest vangen door met een net op zijn schaduw te schieten maar dat lukte steeds niet -,-'' en het was in de nacht mischien tog maat iets minder tv kijke en gta spele en ik heb ook en kee gedroomt over een boot in de zee was ijgenlijk meer een plaatje want hij deed niks en er gebeurde ook niks aleen somee voel die langs kwam Bewerkt: 13 juli 2010 door proaz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2010 Dat het vliegtuig waar ik in zit neer stort Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
METALSYSTEM Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2010 Dat ik samen met Metallica in een band mocht spelen en dat er heel veel chickies waren beter kan het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2010 Dat ik 25 jaar door de woestijn heb gelopen en toen werd ik wakker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2010 Over mijn schatje Waar ik heelveel van hou Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 Over mijn schatje Waar ik heelveel van hou Hetzelfde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 Dat ik verplicht moest trouwen met iemand die ik niet ken met veel bodyguards Ik zat in een gebouw, toen gooide ik uit kwaadheid alle glazen op te grond om te laten zien dat ik t kut vindt toen ging ik naar een of ander kamertje met een pc ik pakte een fles, maakte er een mailenthof cocktailvan of hoe je die dingen ook noemt xD gooide t bij een plek met veel hout zodat t hele gebouw afbrandde, dan ging ik via t raam naar buiten, spawnde een hydra en ging in de lucht hangen en schoot alle autos met bodyguards erin kapot. En toen werd ik wakker en toen ging ik op gtaforum om het te vertellen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandtheftauto... Geplaatst: 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2010 Ik droomde dat ik een miljard had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.