Jump to content

Gemakkelijk 'One Man Army' (6 sterren) achievement halen


Ferre

Recommended Posts

Ik weet niet of dit al bekend is, maar de zoekfunctie hindert door een minimum aantal letters te eisen. Het is een flauwe manier, maar als je efficiënt die 40G/zilveren trophie wilt halen dan kun je als volgt doen.

  • Start een nieuwe savegame als je Algonquin al vrij hebt gespeeld, anders is dit niet nodig
  • Neem een voertuig (motor is het handigst) en ga via de trap van een treinstation de rails op: Click here to view the SnapMap
  • Rij via het spoor van de Algonquin bridge naar Algonquin toe
  • Je hebt nu 6 sterren, blijf 5 minuten ondergronds wachten aan de andere kant (in Algonquin)*
  • Rij weer terug en wacht even tot je wanted level weg is

*Blijf je rondrijden in Algonquin dan zal je wanted level eindeloos terugkeren. Ondergronds zal de politie je niet op komen zoeken dus daar ben je veilig.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel makkelijker is (gehaald van WikiGTA) : Om na de missie Blow Your Cover (Dan is Algonquin vrijgespeeld, maar Alderney nog niet). Ga dan naar HeliTours en steel een helikopter en ga 5 minuten lang boven Alderney vliegen. (Wel oppassen voor de Annihilators!)

Link to comment
Delen op andere websites

Veel makkelijker is (gehaald van WikiGTA) : Om na de missie Blow Your Cover (Dan is Algonquin vrijgespeeld, maar Alderney nog niet). Ga dan naar HeliTours en steel een helikopter en ga 5 minuten lang boven Alderney vliegen. (Wel oppassen voor de Annihilators!)

Vind ik ook makkelijker, maar is hier een heel topic voor nodig?

Link to comment
Delen op andere websites

Veel makkelijker is (gehaald van WikiGTA) : Om na de missie Blow Your Cover (Dan is Algonquin vrijgespeeld, maar Alderney nog niet). Ga dan naar HeliTours en steel een helikopter en ga 5 minuten lang boven Alderney vliegen. (Wel oppassen voor de Annihilators!)

Vind ik ook makkelijker, maar is hier een heel topic voor nodig?

Het is misschien wel handig voor de mensen die dit niet kunnen/weten

Link to comment
Delen op andere websites

Veel makkelijker is (gehaald van WikiGTA) : Om na de missie Blow Your Cover (Dan is Algonquin vrijgespeeld, maar Alderney nog niet). Ga dan naar HeliTours en steel een helikopter en ga 5 minuten lang boven Alderney vliegen. (Wel oppassen voor de Annihilators!)

Vind ik ook makkelijker, maar is hier een heel topic voor nodig?

Het is misschien wel handig voor de mensen die dit niet kunnen/weten

Het staat al op WikiGTA en die manier werkt ook goed.

Bewerkt: door jimmiefitz
Link to comment
Delen op andere websites

Nou nou nou.... Is het werkelijk nodig om iemand, die een heel redelijk idee wilt delen, zo af te branden? Of het bekend is of niet doet daarvoor niet ter zake.

Er zijn al wel meer topics over de "One man army achievement", maar laten we nu eens één overzichtelijk topic maken met alle tips voor deze achievement, zodat GTA IV spelers die het niet kunnen halen een goed naslagwerk hebben. Dus niet teveel geklep, geen gezeur dat iets al bekend is, of wat dan ook. We hebben reeds 2 tips gehad, en ik verwacht er nog wel meer, van Cuban Gangster bijvoorbeeld. ;)

Natuurlijk hoeven we niet telkens dezelfde tips te horen, alleen nieuwe tips. Ga uw gang.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou nou nou.... Is het werkelijk nodig om iemand, die een heel redelijk idee wilt delen, zo af te branden? Of het bekend is of niet doet daarvoor niet ter zake.

Ik brand 'm niet af hoor, ik zeg alleen dat er ook andere manieren voor zijn en dat hier geen topic voor nodig is. Maar de manier van hem werkt ook, ik heb hem net geprobeerd.

>>> Door PatrickW: De strekking van het bericht van Dutchy3010 was niet helder genoeg?

KAPPEN MET DAT GEZEUR!!!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind de manier van Ferre juist heel makkelijk voor beginners. ( en eventueel wat meer gevorderde mensen )

Ikzelf heb hem echter gehaald door gewoon te jagen op alles wat beweegt in Bohan.

Als je hem hebt gehaald hoef je niet te saven dus dat is weer makkelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

We hebben reeds 2 tips gehad, en ik verwacht er nog wel meer, van Cuban Gangster bijvoorbeeld. ;)

Jij wilt ze, dan kun je ze krijgen ook :puh:.

>>> Door Dutchy3010: :tu:<<<

- (Voordat je Three Leaf Clover gedaan hebt) Neem een Higgins heli en vlieg boven Alderney, wanneer je het wanted level krijgt, vlieg naar Playboy's Safehouse en wacht daar 5 minuten. Daar is namelijk helemaal geen kans dat er op je geschoten zou worden.

- Voor de mensen die ervoor willen werken: Neem een wapenarsenaal mee, schiet een stel agenten af en verschans je in de parkeergarage in Algonquin. Houd het nu 5 minuten uit en je hebt de Achievement! Dit is redelijk makkelijk, gezien de agenten naar beneden komen rijden en jij ze kan opblazen met een RPG/granaten, en als ze er toch uitkomen zijn ze een makkelijke prooi voor je AK 47 omdat ze geheel onbeschermt zijn.

- Jat de Annihilator die op het politie bureau in Algonquin staat. Ga met deze Annihilator kapotschieten wat er maar kapot te schieten valt, en houd het zo 5 minuten uit. Dit is erg makkelijk gezien de Annihilators die achter je aankomen niet hun guns gebruiken, maar slechts 2 ventjes aan elke zijkant.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben in Bohan met een motor het spoor op gegaan, daar waar het spoor de tunnel ingaat, ongeveer hier. Vervolgens ben ik ondergronds naar Algonquin gereden. Zo kreeg ik dus, zonder gezien te zijn, een 6-sterren-wanted-level. Later heb ik het ook zo gedaan dat ik over de spoorbrug naar Algonquin reed, en dus bij Frankfort High ondergronds ging.

Ik heb gekozen voor Bohan, omdat je daar enkel over een kleine verhoging hoeft om op het spoor te komen en niet over diverse trappen hoeft.

Link to comment
Delen op andere websites

Warom zoeken jullie een mannier om deze trophy te behalen die zo simpel te verkrijgen is kijk ik heb een 9 stappen plan om simpel en op een leuke mannier deze trophy te verkrijgen

VERGEET NIET OM KOGELS EN EEN BODY ARMOR TE KOPEN!!!!

1. Ga naar een plaats waar een heli staat

2. Bel Dwayne voor backup ( onnodige stap maar tog gemmakkelijker)

3. vlieg naat Alderny state prison en land dicht bij de grote witte toren in het midden

4. ga naar een van de zijtorens ( de torens die met de witte verbonden zijn)

5. schiet een agent af en laat het feest beginnen

6. wanneer je de meeste agenten in de prison vannuit de zijtoren hebt afgeschoten ga je naar de centrale toren.

7. Laat het feestje nog even door gaan tot je genoeg hebt

8. ga in de op het plein geparkeerde helicopter zie stap 3

nu heb je verscillende ontsnappingsopties

9.a ontsnap met een auto

9.b ontsnap met de metro

9.c ontsnap via boten (moeilijk maar niet onmogenlijk)

Et voilla een leuke schoot uit en een trophy waar je dan tog een goed gevoel bij hebt :tu: in de plaats van al die smerige trukjes :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...