MaxVito Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Hey, Ik heb het spel Test Drive Unlimited gekocht. heb hem geinstalleerd en start het op voor de productiesleutel intevoeren maar dan valt Test Drive Unlimited uit. En komt er een error TDU werkt niet meer. Wat moet ik doen? Eigenschappen>cobjaliteit>als administartor uitvoeren en als windows xp service pack 2 openen ook al geprobeerd maar doet het nog steeds niet Kan iemand mij helpen? Grtzz, Max Reageren
Crypteq Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 cobjaliteit , je bedoelt zeker compatibiliteit? Als je de moeite had genomen om ff te zoeken via google/bing/yahoo enz. dan had je na kunnen gaan dat vista/7 hier problemen mee hebben. Wat ik ff snel had gelezen is dat het (meestal) met een patch opgelost is, dus installeer eerst de nieuwste patch: TDU site Reageren
MaxVito Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2010 (bewerkt) Maar op de site van TDU staan geen patches Waar kan ik dan de laatste patch vinden op google kan ik hem nergens vinden Bewerkt: 23 april 2010 door MaxVito Reageren
Galiorix Geplaatst: 23 april 2010 Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Maar op de site van TDU staan geen patches Waar kan ik dan de laatste patch vinden op google kan ik hem nergens vinden Óf je weet niet hoe je Google moet gebruiken, of je liegt dat je barst. Eerste hit op 'Test Drive Unlimited Patch'. Reageren
MaxVito Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Maar dan zegt de patch your version is al ready update. En nu ? spel opgestart en doet het niet.. Wat nu te doen? Grtzz, Max Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Maar dan zegt de patch your version is al ready update. En nu ? spel opgestart en doet het niet.. Wat nu te doen? Grtzz, Max messchien nieuwste drivers van je videokaart downloaden op de nvidia site. zoals je op msn zei is het een 8500GT dus hier de link http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk Reageren
MaxVito Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Nee het ligt niet aan mijn videokaart. Kan iemand mij nog verder helpen? Grtzz, max Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 je kan toch maar beter een update doen van je videokaart Reageren
MaxVito Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 download duurt lang. misschien is er nog een andere oplossing? Waar kan ik de nieuwste tdu patch downloaden? Grtzz, Max Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 dat werd al in een eerdere post gegeven Reageren
MaxVito Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 maar die werkt niet ! je kan toch lezen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 maar die werkt niet ! je kan toch lezen? jij werkt ook neit je kunt zelf ook zoeken... Reageren
Galiorix Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Die patch is de laatste versie. Hou dus maar op met zoeken en zeuren. Reageren
.Senne Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=77991 Lees dat eens door, de post met 'vista problems'. Reageren
MaxVito Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) Nee senne daar komt nog niks uit.. dit is niet het forum voor hulp sorry hoor. Grtzz, Max Bewerkt: 24 april 2010 door MaxVito Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.