Hayte Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 (bewerkt) >>> Door Thundercover: Zo gaan we niet met elkaar om.<<< , serieus! Heb jij dan nog nooit in je leven een error gehad met Windows terwijl je iets aan het installeren was? MaxVito heeft al gezegd wat de error was, bij de update zegt hij dat hij al geupdate was, en bij de installatie sluit hij opeens af. Je weet toch wel hoe je iemand moet helpen en hoe je fatsoenlijk moet lezen? Zoja, doe het dan gewoon goed. Zonee, leer het! Nog even op je Edit; mag ik vragen waar er dan nuttige informatie in JOUW post staat, wat betrekking heeft met dit topic? @MaxVito, je zegt dat je de grafische kaart drivers nog niet geïnstalleerd hebt, omdat het downloaden te lang zou duren. Heb je dit al opnieuw geprobeerd, of helpt dit geen ene steek? Bewerkt: 29 april 2010 door Thundercover Reageren
MaxVito Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2010 (bewerkt) bedankt dat je me bergrijpt. ik ga de driver installeren en zodra er iets uit komt zal ik het posten. edit nee Mvg, Max p.s. sorry voor mijn gedrag heb 5 weken tot 6 weken moeten wachten voor het spel er was. Bewerkt: 29 april 2010 door Thundercover Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.