claud Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) Hallo, Ik heb mijn Samsung SGH-D900i gister avond net opgeladen en ik kijk vanochtend en hij is weer leeg. Is hij stuk of is er iets anders mee aan de hand? Claud Bewerkt: 24 april 2010 door claud Reageren
vice Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Volgens mij is er inderdaad iets mis met je batterij, mijn GSM kan tot bijna 2 weken mee als hij nooit gebruikt wordt in die 2 weken, en 1 week ongeveer als ie ook gebruikt wordt. Dus 1 nacht zou wel weinig zijn, maar ja.. Kijk eens of je geen "nutteloze dingen" aan hebt staan (hoewel ik niet denk dat dat echt veel verschil maakt), zoals Bluetooth, Alarm, ... Reageren
Sentasi Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Dan nog, als dat aanstaat mag hij niet al na 1 nacht leegzijn. Laad hem op, en kijk of hij weer zo snel leeg is. Als dat weer het geval is, zou ik een nieuwe batterij scoren. Kost je hooguit een paar tientjes. Reageren
claud Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Ik heb hem net 8 uren opgeladen ik zeg het wel of het nu weer zo is. Reageren
claud Geplaatst: 25 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2010 *dubbelpost* Het is weer het geval de batt. is alweer leeg. Kan ik daaraan iets veranderen in *#8999*test#? Reageren
Sentasi Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Weet ik niet, ik ben niet bekend met Samsung en bijbehorende code's. Ik zou gewoon ff een nieuwe batterij scoren, ben je van het gezeik af. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.