Jump to content

Samsung D900i

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb mijn Samsung SGH-D900i gister avond net opgeladen en ik kijk vanochtend en hij is weer leeg. Is hij stuk of is er iets anders mee aan de hand?

Claud

Bewerkt: door claud
Geplaatst:

Volgens mij is er inderdaad iets mis met je batterij, mijn GSM kan tot bijna 2 weken mee als hij nooit gebruikt wordt in die 2 weken, en 1 week ongeveer als ie ook gebruikt wordt.

Dus 1 nacht zou wel weinig zijn, maar ja.. Kijk eens of je geen "nutteloze dingen" aan hebt staan (hoewel ik niet denk dat dat echt veel verschil maakt), zoals Bluetooth, Alarm, ...

Geplaatst:

Dan nog, als dat aanstaat mag hij niet al na 1 nacht leegzijn.

Laad hem op, en kijk of hij weer zo snel leeg is. Als dat weer het geval is, zou ik een nieuwe batterij scoren. Kost je hooguit een paar tientjes.

Geplaatst:

*dubbelpost*

Het is weer het geval de batt. is alweer leeg. Kan ik daaraan iets veranderen in *#8999*test#?

Geplaatst:

Weet ik niet, ik ben niet bekend met Samsung en bijbehorende code's. Ik zou gewoon ff een nieuwe batterij scoren, ben je van het gezeik af. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...