Jump to content

Goede Video Kaart?


complimenten

Recommended Posts

Hej, Ik had ff een vraagje. Ik wil msschien nieuwe pc kopen. Met 512MB Nvidia G310 erop. Kan die GTA 4 aan?? En SA??

't Gaat me vooral om de 4, dus daarom staat ie hier.

Thnx alavsts

ps Die pc is een inspiron desktop van Dell

Link to comment
Delen op andere websites

Hej, Ik had ff een vraagje. Ik wil msschien nieuwe pc kopen. Met 512MB Nvidia G310 erop. Kan die GTA 4 aan?? En SA??

't Gaat me vooral om de 4, dus daarom staat ie hier.

Thnx alavsts

ps Die pc is een inspiron desktop van Dell

Nou, het is een desktop.

De Specs:

Windwos 7 Professional 64 Bit

19 in1 card reader

Dvd Brander

4 gb Ram

HD Beeld

Nvidia Geforce G310 512 mb

320 gb schijf

Dell Inspiron

Internet van KPN

Draadloos internet

7.1 Geluidskaart

Intel Pentium Dual core 2,7 GHZ 2 mb cache

Ddr3 4gb ram(zie bovenaan)

Ik heb em nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV zal ie niet draaien.

Ook niet op de laagste beeldinstellingen, Ik vind het niet erg als ie 10x per uur ff 10 seconden vastloopt(voorbereiden op missies bijv. ^_^ ) Maar 512mb was toch optimaal??

Als het ECHT niet kan(dus hij start niet) kan ik ook een Ati 1 gb kaart nemen. Nl.

1GB DDR3 Ati Radeon tm HD 5450 graphic card. Kan deze het aan. Het liefst heb ik toch de Nvidia. Maar hij mag wel een beetje vaag beeld geven. Op de oude pc(uit 2000) Speel ik GTA3

Terwijl de graphics ook doorzichtig zijn(doorzichtige dingen, Stukken weg die ingeladen moeten worden.) Daar ben ik gewend aan, dus doet die het zo wel met nvidia??

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem nog niet hebt gekocht is het beter om een budget aan te geven, waarmee wij iets kunnen maken wat ook nog meer kan doen dan opstarten.

Budget is niet zo hoog, excl. verzendkosten ongeveer 600 euro. Moet ik ook nog beeldscherm bij. Dus keek ik bij dell.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem nog niet hebt gekocht is het beter om een budget aan te geven, waarmee wij iets kunnen maken wat ook nog meer kan doen dan opstarten.

Budget is niet zo hoog, excl. verzendkosten ongeveer 600 euro. Moet ik ook nog beeldscherm bij. Dus keek ik bij dell.

Je kan beter doorsparen tot je een betere hebt van 700-800 euro anders gebeurt er namelijk dit: In het eerste jaar speel je met je nieuwe PC op medium - high, het tweede jaar op medium - low en het derde jaar op low - end waardoor je dus na vier jaar weer een nieuwe PC nodig hebt nosmile.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Hangt af van het spel. Ik kan met mijn Pentium D (oké, er zit een twee jaar oude 9800 GT in) nog steeds de nieuwste niet free-roam spellen spelen, met de meeste settings tussen medium en high in, op een resolutie van 1980*1200.

Maar complimenten kan inderdaad beter even door sparen, 400 euro voor een computer die GTA IV fatsoenlijk aankan is een redelijk lastige opgave.

Link to comment
Delen op andere websites

Hangt af van het spel. Ik kan met mijn Pentium D (oké, er zit een twee jaar oude 9800 GT in) nog steeds de nieuwste niet free-roam spellen spelen, met de meeste settings tussen medium en high in, op een resolutie van 1980*1200.

Maar complimenten kan inderdaad beter even door sparen, 400 euro voor een computer die GTA IV fatsoenlijk aankan is een redelijk lastige opgave.

Ik had 600 euro, maarja. Dan koop ik hem over 3 maandjes maar. Met I3 en een video-upgrade.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...