Jump to content

Succesful Counters?


GTAKevin023

Recommended Posts

Wat zijn Counters in gta IV?? In mijn stats bij combat staat succesful counters 0 en dat vindt ik niet zo fijn want combat is volgens mij schieten en zo en ik ben bijna alleen maar bezig met politie moorden. Counters? Zijn dat combo's of zo? Hoe maak/doe je counters?

Link to comment
Delen op andere websites

Counters kan je doen in combat gevechten (met de vuist). Als je dus in gevecht bent met iemand, moet je net voordat hij terugslaat een button indrukken (XBOX360=A, PS3=driehoek/rondje, PC=Y/B) zodat je een schijnbeweging maakt en hem daarna er meteen van langs geeft.

Hieronder een video:

Link to comment
Delen op andere websites

Counters kan je doen in combat gevechten (met de vuist). Als je dus in gevecht bent met iemand, moet je net voordat hij terugslaat een button indrukken (XBOX360=A, PS3=driehoek/rondje, PC=Y/B) zodat je een schijnbeweging maakt en hem daarna er meteen van langs geeft.

Hieronder een video:

Eh vet! Wist ik niet eens :D

Mensen, als je nog meer is van dit soort dingen. Dan hoor ik het graag. Ook graag voor de andere gta IV's. BOGT en TLAD. Ik heb Luis een keer iets zien doen bij het vechten en ik weet niet meer hoe ie dat deed maar zijn er nog meer tricks bij het vechten hoor ik het graag :D

Kai-ShockWave, bedankt man :tu: Je hebt een stukje gta kennis in me gebort en daar ben ik héél blij mee. Dat ik dit niet eens wist, en ik durf mezelf een gta fan te noemen :D BEN IK OOK! :cab::D

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Na zo'n schijnbeweging komen de aanvallen harder aan

2 combo's en de tegenstander ligt knock-out

Kan iemand me helpen

Die move waarmee je van iemand een mes afpakt lukt me maar niet :?

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Ey maar Kai-ShockWave. Hoe doe je die trap dan? Tegen z'n hoofd van die gasten? Ook met A? (ik heb xbox)

Vaak is dat weer een andere button (B of Y).

Ik bezit zelf niet over een XBOX360, dus die vraag zal iemand anders met een XBOX360 moeten beantwoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ey maar Kai-ShockWave. Hoe doe je die trap dan? Tegen z'n hoofd van die gasten? Ook met A? (ik heb xbox)

Je drukt eerst op A en daarna op Y meestal doet hij dan een willekeurige aanval maar soms komt

die trap ook wel voor

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Counters kan je doen in combat gevechten (met de vuist). Als je dus in gevecht bent met iemand, moet je net voordat hij terugslaat een button indrukken (XBOX360=A, PS3=driehoek/rondje, PC=Y/B) zodat je een schijnbeweging maakt en hem daarna er meteen van langs geeft.

Hieronder een video:

Oke, bedankt allemaal! :tu:

Weet iemand hoe je een mes afpakt. Voor vice infernusX en ik zelf wil dat ook graag weten :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ah man, echt vet! :D Allemaal combo's en trappen en bewegingen en slaan allemaal vanzelf wanneer je A hebt gedrukt en z'n counter deed. Je kan er niet echt voor zorgen wat ie doet. Ook als je een mes of knuppel hebt. Dat zal ie denk ik ook doen met een mes afpakken. Alles gaat een beetje automatisch. Volgens mij kan je niet zelf bepallen wat Niko doet. Maar boeit niet. Wordt ik verrast :D Nogmaals bedankt iedereen :D

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...