Jump to content

Airhockey (TLAD)


jvj

Recommended Posts

Hoi,

In TLAD moet je voor de 100% te halen minstens 1 spel airhockey winnen (geloof ik).

Het ding is, dat het zo ontzettend moeilijk is. Ik heb zowel gamepad en muis, maar met beide is het echt niet te doen. Met gamepad kan je beide analogsticks gebruiken, eentje om gewoon de hockeystick te bewegen en de andere om hem heel snel te bewegen (zogenaamde powershots).

Mijn tegenstander wint altijd! Ik scoor heel af en toe eens een puntje, maar de tegenstander is wel 10 keer zo goed als mij. Iemand hetzelfde probleem/tips?

JVJ

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal scoor ik altijd wel een punt als hij aan zet is. Als dus een nieuwe ronde begint en hij wil schieten dan moet je al meteen naar de puk gaan zodat hij terugkaatst naar je tegenstander. Meestal heb je dan geluk dat hij via de zijkant erin gaat omdat zijn hand bijna in het midden zit en dus ver van zijn goal.

Vooral toeslaan als hij ver uit z'n goal is en dan via de zijkanten intikken (pook die richting op) dus.

Succes! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...