Jump to content

GTA IV Vraagje


GTAkris

Recommended Posts

Hoi,

Ik weet niet zeker of dit het goede subforum is, zo niet kan die dan verplaatst worden? :)

Mijn vraag:

Ik ben van plan om Gta: IV te kopen voor op m'n Xbox 360.

Maar ik zit nog te twijfelen, blijf je er lang plezier van hebben? (Singe Player only)

Is hij het geld waard?

Alvast bedankt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA nu 2 jaar en ik heb er nog steeds vol plezier van!!

Je hebt de missies, daar ben je wel even zoet mee.

Je hebt de zij-missies daar heb je ook veel plezier mee.

En natuurijk Liberty City verkennen is cool! daar kan je mee bezig blijven.

Bij mij zal IV nooit vervelen en nu met de Episodes al helemaal niet!!

Maar het blijft natuurlijk jou mening :D

Als ik jou was wist ik het antwoord wel: Een dikke JA!!

:D

EDIT: Hij is zeker het geld waard!! :D

@Dutchy3010: Lol je hebt gelijk :D

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA nu 3 jaar en ik heb er nog steeds vol plezier van!!

Vind ik heel knap, dat je dit spel al 3 jaar hebt. Aangezien het nog geen 2 jaar uit is... :clown:

Ik heb hem op de PS3 en op de PC, en moet eerlijk bekennen dat ik veel meer heb genoten van die op mijn PS3. Hoe dan ook, de missies zijn leuk, de mogelijkheden eindeloos. Als je houdt van het freeroam principe, en het leuk vindt om te schieten en/of autorijden, dan moet je hem zeker kopen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem op de PS3 en op de PC, en moet eerlijk bekennen dat ik veel meer heb genoten van die op mijn PS3.

Hoezo dat?

Waarschijnlijk omdat zij en vele anderen gamen met een controller anders ervaren als met een toetsenbord en dat dan meestal ook prettiger vinden. (verbeter me als ik fout zit :) )

Om even terug te komen op de vraag van de TS, ik denk dat je er wel even mee vooruit kunt. Je bent wel een tijdje zoet met de storyline en alle submissies, en je zou natuurlijk altijd nog op XboxLive kunnen wat nog steeds redelijk wordt gespeeld online. En dan ook je meteen aansluiten bij een Xbox360 clan, sowieso brengt Xlive je meer. Zo kun je natuurlijk ook gewoon hier op het forum contact zoeken met een forumlid en daar een avondje mee gamen. Ik maak uit je post uit dat je geen live hebt, misschien is het toch een aanrader omdat het sowieso de eerste maand gratis is. En je daarna wordt omgezet naar een silverlid. Waarna je nog steeds op xbox lvie zit, Xlive brengt je wat interessantere dingen zoals achievements. Je kunt je natuurlijk ook halen zonder Live, maar het is altijd leuker om te kijken wat andere Livegebruikers voor achievments bij een game hebben om vervolgens hun te proberen in te halen. Genoeg te doen dus, ook zonder Xlive blijft het een toffe game. En zeker voor die 30-40 euro wat het nog zal kosten, maar ook de uitbreidingen zijn een goede aanvulling op de game...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem op de PS3 en op de PC, en moet eerlijk bekennen dat ik veel meer heb genoten van die op mijn PS3.

Hoezo dat?

Deels doordat ik -zoals Fiegel al zegt- een controller prettiger vind. Daarnaast geef ik niet zo heel veel om Graphics, dus al zouden de graphics op de PC beter zijn dan zou me dat niet interesseren (ik zeg niet dat het zo is; dat hangt natuurlijk van je instellingen af), ook dat speelde geen rol. Vond dit spel gewoon prettiger op de PS3. Kan eigenlijk niet goed beargumenteren waarom, een gevoelskwestie. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Deels doordat ik -zoals Fiegel al zegt- een controller prettiger vind. Daarnaast geef ik niet zo heel veel om Graphics, dus al zouden de graphics op de PC beter zijn dan zou me dat niet interesseren (ik zeg niet dat het zo is; dat hangt natuurlijk van je instellingen af), ook dat speelde geen rol. Vond dit spel gewoon prettiger op de PS3. Kan eigenlijk niet goed beargumenteren waarom, een gevoelskwestie. ;)

Er bestaat tegenwoordig ook zoiets als een gamepad voor de pc. :{ Dat heb ik en ik denk wel dat het dan hetzelfde voelt als xbox360 of ps3.

Link to comment
Delen op andere websites

Deels doordat ik -zoals Fiegel al zegt- een controller prettiger vind. Daarnaast geef ik niet zo heel veel om Graphics, dus al zouden de graphics op de PC beter zijn dan zou me dat niet interesseren (ik zeg niet dat het zo is; dat hangt natuurlijk van je instellingen af), ook dat speelde geen rol. Vond dit spel gewoon prettiger op de PS3. Kan eigenlijk niet goed beargumenteren waarom, een gevoelskwestie. ;)

Er bestaat tegenwoordig ook zoiets als een gamepad voor de pc. :{ Dat heb ik en ik denk wel dat het dan hetzelfde voelt als xbox360 of ps3.

wou net zeggen, ik heb speciaal voor gta4 een xbox360 controller gekocht die perfect werkt op mijn pc.

mvg neal

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...