Yannick(NL) Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Hey, Bestaat er een .txd bestand van de Thermal/Infrarood vision? Niet de goggles zelf maar dat paarsachtige als je er doorheen kijkt. Ik kan hem niet vinden. Als die bestaat kan iemand mij dan zeggen hoe die heet en in welke .img die staat? Dan vind ik hem zelf wel. Alvast bedankt! Reageren
Beagle Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Nee, voor zover ik weet niet. Dit is hardcoded (is bijna niet aan te passen). Je kan wel via SCM dat rode of een andere kleur aan en uit zetten. Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Ik kwam hierop door een cleo mod, dus ik kan hem al aan/uit zetten. Maar daarom leek 't mij leuk om een andere kleur te kiezen, want nu zie je die mannetjes rood. Het is wel goed te zien, maar ik dacht bijv. aan de Thermal Scope van CoD:MW2. Oh en die andere kleur in groen, nightvision. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.