ToErKa Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Hey, Ik heb vorige week de Gta IV gekocht en heb hem geinstalleerd , op men oude pc en het lukte perfect (beetje kwaliteit probleemen maar voor de rest in orde) Nu wouw ik hem opnieuw installeren op mijn andere pc , maar nu krijg ik deze foutmelding bij cd 2 : (kijk bijlage) Kan iemand me helpen ? kweet echter niet waarom ik deze foutmelding krijg Cd is nog maar 1x gebruikt , zonder krassen ofzo erachter Mvg EmRe. Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Probeer de installatie vanaf de CD eens handmatig te starten als administrator. Reageren
ToErKa Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 en hoe doe ik dat ? kan je me ff helpen ? Reageren
Fezz Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Daar ligt het niet aan. Het ligt aan data3.cab Er is iets fout in dat cabinet. ik vrees dat je een nieuw spel mag kopen. Maar doe dat nog niet direct. misschien is er een andere oplossing. Succes Reageren
ToErKa Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Maar dat kan toch niet ? ik het die spel maar net gekocht, er zit nog geen één krasje op heb hem verzorgd bijgehouden... hoe kan dan dat het niets werkt pff Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Dit ligt aan je computer, bij een vriend van mij probeerde ik IV te installeren, daar lukte het niet, maar bij mij thuis wel. (Alleen was de videokaart te slecht ) Reageren
ToErKa Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 mijn oude computer was 2x slechter dan deze... Deze pc heb ik nu: Windows Vista SP2 AMD Athlon X2 7750 Dual Core processor 2.70 Ghz 4,00 GB RAM Nvidia GeForce 9600 GT Mijn videkaart is toch wel nog redelijk ? Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 (bewerkt) Laat 'm toch 's proberen, misschien is dat bestand enkel beschikbaar als admin. Dus, je klikt bij Start op 'Computer' Dan krijg je volgend scherm te zien, waar je op de disc van IV klikt met je rechtermuisknop. Klik dan op 'verkennen' Dan klik je op de map GTAIV Dan zie je ergens 'Setup' staan. Rechtermuisknop en dan 'als Administrator uitvoeren' Misschien werkt het, misschien niet. Misschien was dit nergens voor nodig. Maar het is het proberen waard Sorry voor dubbelpost, iets te ongeduldig met de toevoegen knop :$ Bewerkt: 24 april 2010 door MidnightMayhem Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Laat 'm toch 's proberen, misschien is dat bestand enkel beschikbaar als admin. Dus, je klikt bij Start op 'Computer' Dan krijg je volgend scherm te zien, waar je op de disc van IV klikt met je rechtermuisknop. Klik dan op 'verkennen' Dan klik je op de map GTAIV Dan zie je ergens 'Setup' staan. Rechtermuisknop en dan 'als Administrator uitvoeren' Misschien werkt het, misschien niet. Misschien was dit nergens voor nodig. Maar het is het proberen waard Reageren
ToErKa Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Jah kheb het geprobeert , nu nog even wachten wat er van zal komen... Hopelijk lukt het wel dus ff afwachte Reageren
ToErKa Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 pff , weeral bij cd 2 dat ik die melding krijg Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Poets je CD eens heel goed over iets glads heen. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Poets je CD eens heel goed over iets glads heen. Het is een gegevens fout, wat heeft dat te maken met de CD? Reageren
ToErKa Geplaatst: 24 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Pff weeral fout bij installatie... elke keer komt het bij C:\...\Grand Theft Auto IV\pc\data\maps\manhat\manhat05.img Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Poets je CD eens heel goed over iets glads heen. Het is een gegevens fout, wat heeft dat te maken met de CD? ehhm, de installer kan het niet lezen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.