Jump to content

GTA IV , krijg ik niet geinstalleerd...


ToErKa

Recommended Posts

Poets je CD eens heel goed over iets glads heen.

Het is een gegevens fout, wat heeft dat te maken met de CD?

Dat er als de CD vies is je ook een gegevens fout kan krijgen.

Duh! irri.gif

hij geeft antwoord op de vraag die gestelt werd, daarop hoef jij dus helemaal niet zo te reageren voor iets wat voor ons duidelijk is.

Link to comment
Delen op andere websites

data3.cab is beschadigd. Heb datzelfde probleem met SA gehad. Ik vrees inderdaad dat je een nieuwe DVD moet kopen. Of ga naar de winkel en kijk wat ze kunnen doen. Waarschijnlijk krijg je een nieuwe DVD. Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Moet hij dan ook een nieuw boekje? Want bij de nieuwe cd hoort een andere serial toch?

En de serial staat namelijk op de achterkant van het boekje.

Bewerkt: door Alexxxxxxxxxx
Link to comment
Delen op andere websites

Moet hij dan ook een nieuw boekje? Want bij de nieuwe cd hoort een andere serial toch?

En de serial staat namelijk op de achterkant van het boekje.

De serial en discs zijn niet aan elkaar gelinkt, alleen de serial en het spel. Als ze namelijk elke disc en serial met elkaar zouden moeten linken, zou dit langer duren, en voor grotere problemen zorgen, lijkt mij.

Link to comment
Delen op andere websites

@ Hierboven: Als jij gewoon de game koopt, of download via steam, en je betaald, heb je een (legale) serial.

Met deze serial mag je gewoon een torrent van GTA IV downloaden, omdat je al betaald hebt en je hebt je eigen serial.

Die serial kan je dan toepassen op je spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ondertussen de bestandenvan de cd op een harde schijf gekopierd maar het lukt niet , de bestand is mogelijk beschadigt of is onleesbaar komt er :( kweet echt niet wat ik kan doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit een kopieer-beveiliging op de CD/DVD.

Dus je kan niet zomaar alles naar je PC kopieeren, want dan zou je het ook aan iemand anders kunnen doorgeven.

Daarom dit die beveiliging erop.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...